[Open-source] ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Mon Dec 10 15:32:41 EET 2007

Στις Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007 14:27, ο/η Christos Ricudis έγραψε:

> Ta atoma me anaphries DEN EPELEKSAN NA EINAI ATOMA ME ANAPHRIES.
>
> Oi xrhstes enos leitourgikou systhmatos EPELEKSAN NA EINAI XRHSTES AYTOU
> TOU LEITOURGIKOU SYSTHMATOS KAI OXI TOU DIPLANOU.
>
> Mallon den dinw egw ta hli8ia paradeigmata.

With all due respect, μάλλον εσύ τα δίνεις.

Οι χρήστες ενός λειτουργικού συστήματος επέλεξαν να μην *αγοράσουν* το Α ή το
Β λειτουργικό σύστημα, αλλά το Γ (το οποίο τυγχάνει να είναι ελεύθερο).

Όταν η κάθε ΕΡΤ τους λέει οτι πρέπει να έχουν το Α ή το Β, τους λέει οτι
πρέπει να αγοράσουν *συγκεκριμένο* προϊόν, *ως μη όφειλε*.

Θοδωρής

Υ.Γ. Leo2HEL rules, M1 Abrams suckz...

--
"Beauty is transitory"