ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Mon Dec 10 14:38:28 EET 2007

Στις Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007 11:57, ο/η ndemou at gmail.com έγραψε:
> Για καλή μας τύχη εξελίσσεται μια συγγενής ιστορία στην Αγγλία με το
> BBC. Εκεί το BBC ξεκίνησε την προβολή περιεχομένου μέσω internet πριν
> κάμποσο καιρό χωρίς να υποστηρίζονται θεατές με Linux (επίσης με
> τεχνολογία microsoft για το streaming αλλά και το DRM). Υπήρξαν
> αντιδράσεις. Το BBC αρχικά προσπάθησε να υποβαθμίσει το γεγονός
> αναφέροντας πάνω-κάτω "χρήστες Linux? ποιοι χρήστες Linux".
> Αποδείχτηκε πολύ κακή κίνηση. Μετά ζήτησε πρακτικά συγνώμη για την
> πορεία που διάλεξε και υποσχέθηκε ότι θα αναζητήσει λύση. Νομίζω ότι
> [...]

Ιδού μερικά links για το τι έγινε με το BBC, το οποίο μετά τη φασαρία που
έγινε πρόσφερε και τη δυνατότητα και σε linux χρήστες να έχουν πρόσβαση στις
υπηρεσίες του:

http://www.linuxjournal.com/node/1000183
http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=07/08/15/1721229&tid=149
http://www.pcpro.co.uk/news/130766/