Re: η λυπηρή κατάσταση του HELLUG

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Nov 21 14:18:03 EET 2007

On 11/21/07, Boukouvalas Kostas <quantis at hellug.gr> wrote:
> [...]
> α) κανείς δεν αφιέρωσε, έστω κι ένα λεπτό για μια υποτυπώδη απάντηση
> στην εθελοντική μου προσφορά"
>
> http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2007/008448.html
> 27/08/2007
> [...]

Προς θεού δεν λέω ότι ο Hellug κάνει τα πάντα στραβά. στο αρχικό μου
post αναφέρω ευθέως:
   "μια [μόνο φορά από τις 4εις], που προσέφερα παλιό hardware, όλα
πήγαν μια χαρά"
η περίπτωση που όλα πήγαν μια χαρά είναι αυτή στην οποία αναφέρεσαι.
Δυστυχώς είναι μόνο 1 στις 4εις.

Και να τονίσω για να μην παρεξηγηθώ ότι το λυπηρό για εμένα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ότι δέχτηκαν την προσφορά χωρίς στη συνέχεια να με ευχαριστήσουν. Το
λυπηρό είναι πως ο σύλλογος φέρεται σαν να μην έγινε καμία προσφορά.
Την ΑΓΝΟΕΙ παγερά.

> Επίσης αν κάποτε γίνει event και ξεχάσω προσωπικά να αποδώσω credits
> σε κάποιον, να πέσει ο πιγκουϊνος πάνω μου να με πλακώσει.

:P αυτό δεν είναι αρκετά σκληρό. Τι θα έλεγες για "να ξεχάσεις όλα τα
passwords που θυμάσαι απ' έξω και να χάσεις όλα όσα είναι αποθηκευμένα
στον ΗΥ σου" :P