η λυπηρή κατάσταση του HELLUG

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Wed Nov 21 09:54:49 EET 2007

"είναι τουλάχιστον λυπηρό που ο HELLUG αντιμετωπίζει τις εθελοντικές
προσφορές σαν την παρακάτω[1] με παγερή αδιαφορία. Θεωρώ τα ακόλουθα 4
σημεία σοβαρή ένδειξη πως ο σύλλογος βρίσκετε σε κακή κατάσταση:

α) κανείς δεν αφιέρωσε, έστω κι ένα λεπτό για μια υποτυπώδη απάντηση
στην εθελοντική μου προσφορά"

http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2007/008448.html

27/08/2007

Δεν μου αρέσει να πιάνομαι από τις λέξεις, αλλά το έκανα γιατί πιστεύω
στη ρήση του Χριστού: τα του Καίσαρος το Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεό.

Επίσης αν κάποτε γίνει event και ξεχάσω προσωπικά να αποδώσω credits
σε κάποιον, να πέσει ο πιγκουϊνος πάνω μου να με πλακώσει.

Κώστας Μπουκουβάλας