vivliothikonomoi

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Tue Nov 20 16:15:52 EET 2007

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004589.html

εαν εγω ημουν καλος ανθρωπος, θα εκανα μια λιστα με
προθυμους/ψαγμενους δασκαλους , καθηγητες και βιβλιοθηκαριους
και θα τους εκανα σεμιναρια πως να κανουν μια απλη εγκατασταση
debian με adsl (netinst), ετσι θα βοηθουσα μικρα παιδια να μην
εθιζονται στο πολυ ομορφο "πραμα" της αγαπημενης μας πολυεθνικης
υπερεθνικης εταιριας...

βλεπετε ολοι αυτοι εχουν να καλο σημειο εξουσιας, ελεγχουν εργαστηρια
με υπολογιστες marked ως "αχρηστοι"

ομως δεν ειμαι καλος ανθρωπος..... χο χο χο

ζητω τα redmond custom win2003 server installs......