Re: η λυπηρή κατάσταση του HELLUG

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Nov 19 23:18:11 EET 2007

On Nov 19, 2007 9:48 PM, Alex Theotokatos <beep2alex at gmail.com> wrote:
> Επειδή το θέμα από ότι κατάλαβα αφορά τον σύλλογο και μόνο αυτόν, δεν
> χρειάζεται να ανακατεύονται-διαβάζουν τρίτοι.

όχι Alex, δεν κατάλαβες σωστά. Το θέμα της αλυλεπίδρασης του συλλόγου
με τρίτους (μη μέλη) αφορά τον σύλλογο και τους τρίτους.

> [...]
> Αν θέλεις, στείλε μου mail για να σου πω τι μπορεί να συμβαίνει...

θέλω κι εγώ κι όλοι όσοι είναι χρήστες/φίλοι του Linux --και ειδηκά
αυτοί που σκέφτονται να βοηθήσουν το σύλλογο με τον έναν ή τον άλλο
τρόπο και είναι γραμμένοι στην public-- οπότε μίλα μας κι εμείς σ'
ακούμε με προσοχή