Re: η λυπηρή κατάσταση του HELLUG

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Nov 19 21:36:50 EET 2007

On Nov 19, 2007 9:18 PM, Alex Theotokatos <beep2alex at gmail.com> wrote:

> Γιατί το έστειλες στο public?

οι περιγραφές των δύο mailing lists στο
http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo αναφέρουν:

 Hellug  	Συζήτηση για τον HELLUG (Forum about HELLUG)
               Η λίστα ταχυδρομείου για τις συζητήσεις των *μελών* του
συλλόγου.

 Public  	Δημόσια Συζήτηση για τον HELLUG

δεδομένου ότι δεν είμαι μέλος του Hellug η επιλογή της public φαίνεται
πιο σωστή (για τον ίδιο λόγο είμαι γραμμένος στην
public at lists.hellug.gr αλλά όχι της hellug at lists.hellug.gr)

> Θα σε παρακαλέσω να συναιχιστεί στο hellug...

είσαι σίγουρος ότι αυτό είναι σωστότερο και σημαντικό? αν είναι
ευχαρίστως να γραφτώ και στην hellug