η λυπηρή κατάσταση του HELLUG

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Nov 19 16:30:55 EET 2007

είναι τουλάχιστον λυπηρό που ο HELLUG αντιμετωπίζει τις εθελοντικές
προσφορές σαν την παρακάτω[1] με παγερή αδιαφορία. Θεωρώ τα ακόλουθα 4
σημεία σοβαρή ένδειξη πως ο σύλλογος βρίσκετε σε κακή κατάσταση:

α) κανείς δεν αφιέρωσε, έστω κι ένα λεπτό για μια υποτυπώδη απάντηση
στην εθελοντική μου προσφορά

β) πως το ίδιο έχει συμβεί σε εμένα άλλη μία φορά (πάνε χρόνια απο
τότε που είχα προσφέρει έναν-δυο σκληρούς δίσκους γιατί αναφέρθηκε
στην LGU ή στην Pub ότι υπήρχε ανάγκη)

γ) πως μια άλλη τρίτη φορά που προσέφερα έργο για τον σύλλογο έμεινα
με την χειρότερη εντύπωση από την καχυποψία με την οποία
αντιμετωπίσθηκε η τότε προσφορά μου, την τρικυμιώδη αντίδραση από το
ΔΣ και την συνακόλουθη αδιαφορία για οποιαδήποτε ουσιαστική
επικοινωνία επί του θέματος.

δ) πως εν τέλη 3εις στις 4εις φορές που έχω προσπαθήσει καλόβουλα να
βοηθήσω τον σύλλογο έχω μείνει με τις χειρότερες εντυπώσεις (μια φορά
που προσέφερα παλιό hardware όλα πήγαν μια χαρά)

Λυπάμαι πολύ για αυτή την κατάσταση και ελπίζω να υπάρχει η ενέργεια
που χρειάζεται για να διορθωθούν τα πράγματα είτε εσωτερικά στον
HELLUG είτε εξωτερικά σε ανθρώπους που θα δημιουργήσουν κάτι καλύτερο.

____________________

preemptive answers:

 - όχι δεν είμαι *καθόλου σίγουρος* πως το κείμενο που προσέφερα είναι
αξιόλογο και/ή χρήσιμο για τον σύλλογο αλλά *είμαι σίγουρος* πως
επιβάλετε να απαντά ο σύλλογος σε μια εθελοντική προσφορά κατ'
ελάχιστο με ένα email μίας αράδας (π.χ. "σας ευχαριστούμε πολύ για την
προσφορά σας αλλά...ΧΥΖ αιτιολογία ή δικαιολογία...")
 - Για μερικά μέλη του HELLUG έχω πολύ καλές εντυπώσεις. Ένα ή δύο
άτομα μου έχουν δώσει κακή εικόνα σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Τους
υπόλοιπος δεν τους γνωρίζω επαρκώς για να σχηματίσω έστω και
ενδεικτική εικόνα. Συνεπώς ξεκαθαρίζω ότι τα παραπάνω *αφορούν τον
HELLUG σαν σύνολο* και όχι κάποιο ή κάποια άτομα
 - θα προσπαθήσω να προσφέρω κάτι 5η φορά? Πολύ πιθανόν. Γιατί? Διότι
ο σύλλογος μπορεί να βρίσκετε σε κακή κατάσταση αλλά μεμονωμένα μέλη
και μεμονωμένες ενέργειες αξίζουν την όποια μικρή βοήθεια μπορώ να
προσφέρω.
 - δεν είμαι μέλος του HELLUG ούτε και υπήρξα ποτέ. Δεν υπήρξα διότι
δεν κατάφερε να μου δημιουργήσει επαρκώς θετικές εντυπώσεις για
επαρκώς σταθερό διάστημα.

[1] πριν πολλές μέρες έστειλα στην public ένα κείμενο που προσωπικά
θεωρούσα ότι θα ήταν καλό να αντικαταστήσει ή συμπληρώσει αυτό που
υπάρχει στην σελίδα hellug.gr/index.php/Linux/Ellak: