[oss-cs-unipi] Event #1 : Fedora Project + Scapy Toolkit

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Thu Nov 15 01:12:41 EET 2007

On Thu, 15 Nov 2007, Aggelos Orfanakos wrote:
> Συγχαρητήρια για τη προσπάθεια... Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει καταγραφή των
> event σε video (και έπειτα upload στο Internet αλά Google Talks) για όσους
> είναι μακριά; Νομίζω θα ήταν αρκετά χρήσιμο και κάτι που "θα μείνει".
>
> Άγγελος

Άγγελε το εξετάζουμε αυτό το ενδεχόμενο.. Ακόμη δεν έχει βρεθεί κάποια camera
διαθέσιμη. Ιδανικά, θα θέλαμε να παρέχουμε:
α) το live stream (ώστε να μπορεί και κάποιος να υποβάλλει μια ερώτηση μέσω
   irc κλπ)
β) το video ως static content από τον ftp server του τμήματος.

Αν καταφέρουμε και βρούμε τον απαιτούμενο εξοπλισμό, θα υπάρχει σχετικό
link στη σελίδα του event, ώστε να μπορέσετε και εσείς να παρακολουθήσετε
τις παρουσιάσεις.

Επίσης να αναφέρω ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά που στέλνουμε διαφημιστικά
email για τα events αυτά, καθώς δημιουργήθηκε ειδική mailing list! Αυτοί
λοιπόν που προτιμούν να λαμβάνουν σε μορφή email τις σχετικές ανακοινώσεις,
μπορούν πλέον να γραφτούν στην ακόλουθη λίστα: