Re: Κείμενο "Τι είναι ΕΛ/ΛΑΚ" για το hellug.gr

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Nov 6 22:47:13 EET 2007

On Nov 6, 2007 10:13 PM, Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:

> Γενικώς προτιμώ τις CC άδειες αλλά όχι για ιδιαίτερο λόγο, απλά μου
> αρέσουν. Υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτές που μου διαφεύγει;

IMHO απλά πρόσεξε πια απο τις CC διαλέγεις (βλ. και στο παρακάτω link)
και μετά εξέτασε και πιθανά θέματα (α)συμβατότητας αν ξέρεις ή μπορείς
να υποθέσεις με τι άλλο υλικό μπορεί να χρειαστεί να "αναμηχθεί" το
δικό σου.

κατά τ' άλλα (και κάπως βιαστικά) ενδιαφέρων είναι αυτό:
http://en.wikipedia.org/wiki/Creative_Commons_licenses#Criticism