dte 2007 (συνέχια)

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Tue Nov 6 17:59:24 EET 2007

video(s) να δείξουμε
--------------------

Εννοείς βιντεοκάμερα; Μια βιντεοκάμερα με κασσέτα έχω όπως σου είπα αλλά δε ξέρω αν θα μπορέσω να κάνω τη μπαταρία της να φορτίσει. Τη φορτώνω αυτή τη στιγμή, αν τα καταφέρω θα τραβήξω βίντεο. Αλλιώς θα γυρέψω καλώδιο dc. Για το συγκεκριμένο πάντως δε δεσμεύομαι, αλλά θα προσπαθήσω.

mini-παρουσίασις/ες

Έχω από παλαιότερες εκδηλώσεις του συλλόγου, πλήθος από παρουσιάσεις σε *.ods (το αντίστοιχο το *.ppt για όσους δε ξέρουν). Θα τις φορτώσω στο usb flash μου για να τις φέρω.

Έχω και μερικές αφίσες, μπορώ να κάνω και μερικές ακόμη και να φέρω.

Επίσης μια μικρή βοήθεια για όσους θέλουν να έρθουν στην dte: ***Στην dte (τέρμα αμαξοστάσιο ανθούσας) πάει το λεωφορείο Α5 του ΟΑΣΑ*** που ξεκινάει από την εκκίνηση πίσω από την Ακαδημία. Πιστεύω για όσους έρθουν από άλλες πόλεις ή για όσους από Αθήνα (κέντρο) δεν έχουν ξαναπάει εκεί είναι μια χρήσιμη πληροφορία. Είναι νομίζω καλύτερο από το να πάρει κανείς metro και να ανεβοκατεβαίνει τα μαρμάρινα σκαλοπάτια του...