Κείμενο " Τι είναι ΕΛ/ΛΑΚ hellug.gr

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Nov 5 15:50:56 EET 2007

On Monday 05 November 2007, ndemou at gmail.com wrote:

> όποια μα όποια άδεια θέλετε αλλά προς θεού όχι loose δηλώσεις. Στις
> ΗΠΑ ακόμα και η δήλωση "I hereby place this work on the public
> domain" θεωρείται από ασαφής έως άκυρη και δεν θα στοιχημάτιζα ούτε
> ευρώ για την άποψη των "δικών μας".

Ναι, ευτυχώς όμως δε ζούμε στις ΗΠΑ και ευτυχώς δεν έχουμε τα
υπερ-ανεκτίμητης αξίας έγγραφα επάνω στα sites, οπότε το μόνο νόημα που
έχει αυτό το footer είναι να ψαρώσει (αφενός), αφετέρου να διαδώσει το
μήνυμα της ύπαρξης κάποιου "πράγματος" που λέγεται Copyleft και είναι
license και όχι "πράγμα".

Επίσης, είτε γράψω "I hereby", είτε γράψω GPL και κάποιος το κλέψει,
πάλι στα δικαστήρια θα τα βρούμε και οι δικαστές θα τα βγάλουν, οπότε
εκτός του ότι δεν έχει δοκιμαστεί η GPL, ούτε το "γενικό" copyleft έχει
δοκιμαστεί, οπότε σε κάθε περίπτωση, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την
έκβαση ...

Εν πάσει περιπτώσει. Το νόημα του reply μου στο thread είναι να
προτιμήσουμε ως σύλλογος τις άδειες GPL, LGPL, FDL (δηλαδή μέσα από την
οικογένεια 'copyleft') και όχι τις CC.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?