Re: Κείμενο "Τι είναι ΕΛ/ΛΑΚ" για το hellug.gr

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Nov 5 13:03:58 EET 2007

On 11/5/07, Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> wrote:
> Ayto edw pera 8a mporouse kallista na ginei h arxh enos ar8rou me titlo
> "Open Source is Totally Irrelevant, Nobody Cares about your Web Server :
> Debunking Open Source Zealots Preoccupation with Infrastructures". 8a se
> balw stous co-authors :)

<αναγκαία επίσημη απάντηση>
   Μην με βάλεις:
    - ο χαρακτηρισμός zealot (φανατικός) είναι υβριστικός
      και η φράση "Open Source Zealot" είναι κακεντρεχής.
    - είμαι πολύ σίγουρος ότι το Open Source δεν είναι Irrelevant
    - το κείμενο το οποίο παραθέτεις δεν είναι αρκετά καλή αρχή
      για ένα άρθρο σχετικά με ΙΤ Infrastractures γιατί
      αναφέρεται κατά 50% σε client side εφαρμογές
</>

<απάντηση>
   Χρήστο, προσοχή! Κάποιος άσχετος στέλνει emails στην Public
   παριστάνοντας ότι είσαι εσύ
   :P
</>