Re: hellug: νέο site

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Nov 3 17:06:48 EET 2007

On 11/2/07, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:
> Επίσης, δεν ξέρω αν αυτός που το έκανε είναι web developer. Αν δεν
> είναι, μήπως να ψάχναμε έναν; Ένα web site είναι από τα λίγα πράγματα
> που *θα έπρεπε* να πληρώνει ο σύλλογος για να έχει σε *καλή*
> κατάσταση.

Καλό θα είναι να μην μιλάς για τον σύλλογο στο τρίτο πρόσωπο,
δεδομένου ότι εμείς είμαστε ο σύλλογος. Το τι πρέπει να κάνει ο
σύλλογος, στο τρίτο πρόσωπο, νομίζω το αναλύσαμε σε μεγάλο βαθμό και
συνήθως καταλήγουμε να συμφωνούμε στο ότι δεν συμφωνούμε.

Οπότε, ας το πω τι πιστεύω, για άλλη μια φορά. Αντί να λέω τι πρέπει
να κάνει ο σύλλογος, αντί να απαιτώ από το σύλλογο να το κάνει επειδή
είναι πασιφανές ότι καλό για αυτόν, επειδή το λέω εγώ, αντί να βρίζω
όλους όσους δεν ασχολούνται με ό,τι θέλω εγώ και ό,τι θεωρώ εγώ καλό
για το σύλλογο, προτείνω κάτι διαφορετικό. Προτείνω να κάνω ό,τι θέλω
εγώ και πιστεύω ότι είναι καλό για το σύλλογο. Αν αρέσει, έχει καλώς,
τα μέλη του συλλόγου, του οποίου είμαι κομμάτι και εγώ, θα το
διαφημίσουν. Αν αρέσει πολύ και συμμετέχουν και άλλοι, πάλι έχει
καλώς. Αν δεν αρέσει σε κανέναν, πάλι έχει καλώς.

> Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, τις παρατηρήσεις μου τις είχα γράψει,
> απλώς διάλεξες να ασχοληθείς με το κομμάτι του email που ήθελες :-)

Με ποιο κομμάτι του e-mail σου δεν ασχολήθηκα, ενώ πιστεύεις ότι του
άξιζε περισσότερη προσοχή;

> ps. Περιμένα να ακούσω, τα παραπάνω αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Τέλος πάντων...

Έστειλες δηλαδή ένα μήνυμα έχοντας υπόψιν ή και και σκοπό ότι θα
δημιουργηθεί ντόρος από πριν; Ενδιαφέρον.