hellug: νέο site

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Fri Nov 2 15:02:05 EET 2007

> Date: Fri, 2 Nov 2007 10:04:21 +0200
> From: Aggelos Orfanakos <agorf at freemail.gr>
> Subject: Re: hellug: νέο site
> To: public at lists.hellug.gr

> Δε καταλαβαίνω γιατί μία γνώμη για την αισθητική του site πρέπει
> απαραίτητα να συνοδεύεται από "τις λύσεις"; Μπορεί κάποιου να μη του
> αρέσει το παρόν style, αλλά να μην έχει ιδέες για κάτι καλύτερο. Τόσο
> κακό είναι αυτό; Θέλω να πω, αν κάποιος δεν έχει κάτι καλύτερο
> εναλλακτικό, απαγορεύεται να λέει τη γνώμη του για το παρόν "κακό"; Με
> ενδιαφέρει να μου απαντήσετε για να ξέρω.

Η απάντηση είναι πάρα πολύ απλή. Δεν έχω κανένα στοιχείο για να το
διορθώσω. Οπότε, είναι κακό αλλά κανείς δεν μου αναφέρει τον τρόπο,
για να το κάνω καλύτερο, όποτε δεν έχω τρόπο να το διορθώσω, γιατί
σύμφωνα με την δική μου αισθητική (μιλάω για τον κατασκευαστή  του
site βέβαια) είναι μια χαρά. Πιστεύεις ότι υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο
που να κατασκευάζει ηθελημένα κάτι κακό;

> Συμφωνώ, αν και για όλα τα πράγματα υπάρχει κάποιο αισθητικό "standard"
> το οποίο μπορεί κάτι να πληροί ή να μη πληροί. Φαντάζομαι ότι οι
> περισσότεροι από εμάς, π.χ., θα συμφωνούσαμε ότι οι περισσότερες σελίδες
> μελών του MySpace είναι για τα μπάζα;

Εδώ ακριβώς φαίνεται η εποικοδομητική κριτική. Προτείνεις ένα στήσιμο
σαν το myspace. Αυτό κάνει την διαφορά. Μου δίνεις κάποιο τρόπο να το
διορθώσω. Τώρα από εκεί και πέρα εάν θα το κάνω, είναι θέμα δικό μου,
και μετά ευπρόσδεκτα τα flames.

[snip}
> *Φιλικά*,
> Άγγελος