Re: hellug: νέο site

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Nov 1 22:15:14 EET 2007

On 10/31/07, Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:

> Ωραίο μου φαίνεται, καλή αρχή (και από εδώ) :)

Καλημέρα,

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά εμένα το design μου
φαίνεται κακό. Τόσο στην επιλογή των χρωμάτων όσο και στην οπτική δομή
(theme) που έχει. Δεν ξέρω αν έχει σημασία για εσάς, αλλά μου φαίνεται
λίγο "άκυρο" να μην έχει ένα *όμορφο* design ένα website που
ασχολείται με ένα λειτουργικό σύστημα και κατά συνέπεια έχει άμεση
σχέση με τους υπολογιστές, την τεχνολογία και το διαδίκτυο.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω τα γράφω απλώς και μόνο γιατί μου έκανε *πολύ*
κακή εντύπωση το design. Το content είναι αυτό που πρεπει. Ίσως μετά
το forum ένα Hellug Wiki για howto's και documentations θα έπρεπε να
υπάρχει. Just a thought nothing more.

Επίσης, μήπως τα Links, ειδικά του Forum θα έπρεπε να είναι στο
FrontPage κι όχι στις παραπομπές;

Αυτά τα λίγα από εμένα,

keep going :-)

--