Re: blender σεμινάρια

Theodore Dounas dounas at gmail.com
Wed Oct 24 19:24:19 EEST 2007

Hello,
Τι ακριβώς χρειάζεστε για τα σεμινάρια? Εκπαιδευτές , υλικό, κατευθύνσεις κοκ?
Από ποιόν προέρχεται η πρόταση και ποιο το περιεχόμενο εκπαίδευσης?
 Μπορώ να βοηθήσω σε όλα τα θέματα (με μόνη δυσκολία το πως θα κατέβω
αθήνα και πότε).
Υπόψην για θέματα εμπειρίας :: είμαι εκπαιδευτής στο πρόγραμμα TOSMI
2007 (www.tosmi.org) του οποίου κύριο εργαλείο στο οποίο εκπαιδευόταν
οι συμμετέχοντες ήταν το blender, ενώ μετά το συνέδριο του blender
conference πρόσφατα τον οκτώβριο το training manual που γράφουμε για
το TOSMI θα γίνει και επίσημο manual του Blender.

Για ότι χρειάζεστε απαντάτε είτε στο mail μου είτε στην public
Eυχαριστώ.
Δούνας Θεόδωρος

--
Dounas Theodore