hellug wiki

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Wed Oct 24 13:19:41 EEST 2007

Giannis Stoilis wrote:
> Καλημέρα σας,

Καλημέρα!

> Σε δεύτερο πλαίσιο, έχω εδώ και καιρό την ιδέα για να έχουμε ένα
> γενικό wiki σαν σύλλογος, το οποίο θα εμπλουτιστεί με ό,τι πληροφορίες
> για το linux βρίσκει ο καθένας μας χρήσιμες. Υπάρχουν πράγματα που θα
> μπορούσαν να μπουν και δεν είναι ούτε στο φόρουμ, ούτε στην lgu, π.χ.
> το κείμενο που θα μπορούσε να μπει για φυλλάδια προώθησης του linux.
> Πιστεύω ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει κάτι καλό με την ένωση όλων των
> προσπαθειών μας, αν μπούνε όλα κάτω από μια στέγη σε ένα γενικότερο
> wiki.

Από ότι βλέπω το lgu-faq περιέχει και howtos. Θα μπορούσε να ληφθεί υπόψη
και το http://howto.hellug.gr ίσως.

Επίσης, και το wiki για το επερχόμενο "Συνέδριο Linux και Ανοικτού Λογισμικού":
http://congress.hellug.gr/wiki/doku.php, ελπίζω ότι θα βγάλει χρίσιμο υλικό,
όπως πχ: http://congress.hellug.gr/wiki/doku.php?id=lugs

Γιάννης
--