Ανακοίνωση hellug φόρουμ

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Oct 22 14:18:48 EEST 2007

Στις 22/10/2007, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:58 ο/η Giannis Stoilis έγραψε:

> Πάνω δεξιά σε κάθε post σου έχει ένα "Modify" κουμπί. Πάτα το.

Δεν το βλέπω...
Πάνω δεξιά εμφανίζεται το
«   Απάντηση  |  Ειδοποίηση  |  Σήμανση ως αναγνωσμένό  |  Αποστολή θέματος  |
Εκτύπωση   »
και από κάτω το «Παράθεση»

Μήπως δε με καταλαβαίνει ως συντάκτη του μηνύματος;

Α και το «Σήμανση ως αναγνωσμένό» θέλει διόρθωση...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html