Moto Forum

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Oct 22 10:26:40 EEST 2007

On 10/22/07, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:
> Koinotypies tou kerata kai ta dyo, ase pou to prwto parapempei se partouza :P
>
> de mporoume na baloume tipote se styl "h fwlia tou pigkouinou" h kammia
> tetoiou eidous blakeia? :>

Το φόρουμ χρειάζεται την βοήθειά σας! Η φράση "let's share the
wisdom", και η ελληνική της αντίστοιχη δεν αντιπροσωπεύει, κατά
μερικούς, το πνεύμα του φόρουμ αυτού.

Ωραία λοιπόν, προτείνετέ μας νέα! Κάθε πρόταση θα προστίθεται σαν
επιλογή στην ψηφοφορία. Είναι δυνατόν να αλλάξετε την ψήφο σας, σε
περίπτωση που ψηφίσετε αλλά μετέπειτα δείτε κάποια καλύτερη που να σας
αρέσει περισσότερο.

Αυτός που θα προτείνει την καλύτερη φράση θα κερδίσει απεριόριστη
αναγνώριση, φήμη και τον σεβασμό όλων μας.

Τι περιμένετε, λοιπόν;

(Για την ιστορία, η τρίτη και τέταρτη επιλογή είναι δική μου)