Ανοικτό Λογισμικό και Δημόσια Διοίκηση

rkwesk at freemail.gr rkwesk at freemail.gr
Wed Oct 17 14:32:36 EEST 2007

Ονοματεπώνυμο: Γιαννακόπουλος Γεώργιος
e-mail: ggianna at iit.demokritos.gr
Διεύθυνση IP Αποστολέα: 143.233.227.223
Θέμα: Ανοικτό Λογισμικό και Δημόσια Διοίκηση
Μήνυμα: Καλό μεσημέρι.

Ονομάζομαι Γιαννακόπουλος Γιώργος και είμαι υποψήφιος διδάκτορας Πληροφορικής στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. Στα πλαίσια μίας συνεργασίας με ένα φίλο, τελειόφοιτο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, αναζητούμε δεδομένα για τη χρήση (ή μη) του ΕΛ/ΛΑΚ στη Δημόσια Διοίκηση. Ήθελα να ρωτήσω αν έχετε πηγές ή στοιχεία που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την έρευνά μας. Σημειώνω ότι τα στοιχεία αυτά, εφόσον κριθεί χρήσιμο, θα χρησιμοποιηθούν στην διπλωματική εργασία του συνεργάτη μου, κου Κωνσταντίνου Βουτσινά (με την κρυφή ελπίδα ότι θα προωθ_! _σει τη χρήση του ανοικτού λογισμικού στη Δημόσια Διοίκηση).

Να είστε καλά
Γιώργος Γ.

George Giannakopoulos
PhD Student
Software & Knowledge Engineering Laboratory
Institute of Informatics & Telecommunications
National Center Of Scientific Research "Demokritos"
E-mail: ggianna at iit.demokritos.gr

Η φόρμα κατασκευάστηκε με τη χρήση του προϊόντος PloneFormMailer
από τον Νίκο Παπαγρηγορίου <nikos at papagrigoriou.gr>. Για πληροφορίες
σχετικά με την παραμετροποίηση της φόρμας επικοινωνήστε μαζί του.