Προώθ.: Re: Ξεκίνημα εργασιών επιτροπής Συνεδρίου

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Tue Oct 16 19:40:09 EEST 2007

----- Προώθηση μηνύματος από tsakf at hellug.gr -----
Ημερομηνία:Tue, 16 Oct 2007 12:03:41 +0300
     Από:Kostas Tsakaloglou <tsakf at hellug.gr>
Απάντηση-Προς: Kostas Tsakaloglou <tsakf at hellug.gr>
  Θέμα:Re: Ξεκίνημα εργασιών επιτροπής Συνεδρίου
     Προς:Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr>

Οχι, τώρα θα αποφασισθούν αυτά. Εάν πάς στα ανοικτά θέματα θα δεις να
εξελλίσεται η συζήτηση για τον τίτλο της εκδήλωσης.

Μπορείς να παρέμβεις εάν θέλεις, στο mail που αναφέρω το διαβάζουν
όλοι της οργανωτικής.

Ότι θέλεις, από εκεί, όσον αφορά το συνέδριο.

Τα λέμε,

Κώστας

----- Τέλος προωθημένου μηνύματος -----