Infosystem 2007, sxolia kai symperasmata ths parousias mas sthn ek8esh.

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Oct 9 22:24:50 EEST 2007

When the date was Tuesday 09 October 2007, V13 wrote:

>   Sthn Infosystem eginan 2 lathi:
> a) Dothike h "yposxesi" oti o "syllogos" tha thn organosei. Ayto egine
> me: a.1) To oti epikratise telika to oti theloyme liga atoma kai na
> doylevoyn, opote emeinan ayta (to D.S. kai 5-10 akomi? poloys ebala?) gia
> na ta kanoyn ola
> a.2) To oti *graftike* kai *ypothike* oti exoyn brethei xorigies kai oti
> ola einai organomena.
> b) Den tirithike h "yposxesi" ayti

Γιατί μια κουβέντα ``θα έχουμε χορηγία από την Altec'' είναι "υπόσχεση"; Και
ποίος είναι ο "σύλλογος" αν όχι τα μέλη του;

Δεν ξέρω τι ειπώθηκε, αλλά με μια ματιά στο mailbox μου δεν βρήκα κάποιο
mail που να λέει ότι είναι όλα οργανωμένα.

Όλο το σκεπτικό "Καλά, ξεκινήστε και βλέπουνε αν θα έρθουμε, αλλά αν δεν
ξεκινήσετε κι εμείς πάμε μετά θα ζητάμε τα ρέστα", δεν ξέρω, μου ακούγεται
ελιτίστικο.

>   Ean den eixan eipothei "pseydh" kai den ypirxe to klima toy
> 'elitismoy', tote:
> a) Den tha ypirxan apaitiseis
> b) Tha eixe organothei kalytera apo atoma poy (theloyn na) anoikoyn se
> osoys 'symbaloyn'
> c) Pithanos na ypirxe kaliterh synergasia

Για να καταλάβω: όταν ο Σύλλογος παίρνει μια απόφαση να γίνει κάτι, τα Χ
άτομα που μπορούν να συμβάλουν σε αυτό λένε "ΟΚ, ο Σύλλογος θα το κάνει".
Όταν τελικά ο Σύλλογος δεν το κάνει, τότε δραστηριοποιούνται τα Χ άτομα,
φέρνουν κι άλλα Υ και μετά λένε ότι αν το ήξεραν εξ'αρχής πιθανώς θα
μπορούσαν να το κάνουν καλύτερα.

Έχω απορία, αν το ΔΣ έβγαινε και έλεγε εξ'αρχής "Εσείς στη Θεσσαλονίκη,
μπορείτε να αναλάβετε την Infosystem; Εμείς μπορούμε να σας δώσουμε μόνο
λίγα παλιά CD." πόσοι θα απαντούσαν και θα "υπόσχονταν" να αναλάβουν
ευθύνες.

>   Pera apo ola ayta, akoloythontas mia pio xalari logiki, mporei na
> eixame kai 5-10 akoma neara meli (xlomo me 30 euro syndromi), apo ta
> opoia oi 1-2 na kathontoysan sto periptero merikes ores kai na kanane kai
> kapoia pragmata logo 'trelas'.
>
>   Ara, h syntomh apantisi einai: "Oxi, den itan mia xara. Itan xalia".
>
>   Kai h ligo pio plirhs: "H paroysia itan arketa kalh (an eksereseis th
> proti mera), alla h organosi (ean mporeis na to peis etsi) itan xalia"

Λογικό μου ακούγεται, η οργάνωση απαιτεί ευθύνες...

Όπως και να έχει, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι αυτός ο δρόμος οδηγεί σε
σύγκλιση απόψεων. Τείνω μάλιστα να πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι καν
απαραίτητο. Επομένως, θα κάνω τις δύο ερωτήσεις που προσωπικά με
ενδιαφέρουν, απευθυνόμενος πρωτίστως στα παιδιά που μας ξελάσπωσαν στην
έκθεση:

1. Τι θα μπορούσε να γίνει θεσμικά, ώστε την επόμενη φορά η συμμετοχή στην
Έκθεση να είναι περισσότερο ομαλή. (αν η απάντηση δεν είναι "να είναι όλα
οργανωμένα κι εμείς να έρθουμε για καφέ", εικάζω ότι αυτομάτως θα μπορεί να
χαρακτηριστεί εποικοδομητική)

2. Αν διαπιστώσατε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος ο οποίος δεν είναι
στο ΔΣ και δεν μπορεί να παραβρεθεί στη Θεσσαλονίκη. (κοινώς, δεν μπορεί να
αναλάβει οργανωτικές ευθύνες, παρά μόνο μεμονωμένες ενέργειες)

--
 Michael Iatrou