Infosystem 2007, sxolia kai symperasmata ths parousias mas sthn ek8esh.

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Oct 9 19:04:33 EEST 2007

Panagiotis Kranidiotis wrote:
> Στις 09-10-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 14:06 +0300, ο/η Giannis Stoilis
> έγραψε:

> Προσωπικά έχοντας αναλάβει το θέμα της χορηγίας από την Altec φέρω
> ευθύνη γιατί καθυστέρησα μια εβδομάδα να ενημερώσω τον σύλλογο για τις
> εξελίξεις στο θέμα αυτό. Δυστυχώς η επικοινωνία με την Altec έγινε στις
> αρχές Σεπτεμβρίου και μέχρι να γυρίσουν όλοι από τις υποχρεώσεις τους
> πέρασε πολύτιμος χρόνος. Χρειάστηκε να μας ζητηθεί να αποσταλλεί επίσημη
> πρόταση του Συλλόγου στην Altec που τελικά έφτασε αργά για αυτούς όπως
> [...]

To crosspost sthn LGU kai sthn public egine ka8ara kai mono gia
enhmerwtikous logous, ean 8elete mporeite na bgalete thn LGU apo ta replies
sas. Egw 8a synexisw pantws ta cross posts sthn public, kai o logos einai
aplos :

Den apey8ynomai mono sta "egegrammena kai tameiakws taktopoihmena" melh
tou syllogou milwntas gia to syllogo, apey8ynomai se OLOUS osous
endiaferontai gia to syllogo, gia thn koinothta tou Linux, gia thn koinothta
tou anoixtou/eley8erou logismikou sthn Ellada, kai gnwrizoume oloi mas oti
aytoi den taytizontai me ta "egegrammena kai tameiakws taktopoihmena" melh
tou syllogou. An kapoios erixne mia matia sto periptero mas sthn Infosystem,
8a eblepe oti isws akoma kai h pleiopshfia, gia na mhn pw syntriptikh
pleiopshfia twn an8rwpwn pou ka8e xronia trexoun, organwnoyn, ekteloun, kai
boh8ane thn parousia tou syllogou sthn Ek8esh, *den einai egegrammena kai
tameiakws taktopoihmena melh tou*, kai, to pio shmantiko, kapoies fores den
8eloun kiolas na ginoun.

Nai.

O syllogos, otan epitelei *ERGO* exei *PRAGMATIKH* boh8eia apo kosmo pou
*DEN 8ELEI NA GINEI MELOS TOU SYLLOGOU*

Mhpws einai kairos na anarwth8oume sta sobara giati symbainei ayto?

--
Christos Ricudis