Infosystem 2007, sxolia kai symperasmata ths parousias mas sthn ek8esh.

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Oct 9 16:41:08 EEST 2007

Στις 09-10-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 14:06 +0300, ο/η Giannis Stoilis
έγραψε:

> Συμφωνώ. Εγώ προσωπικά, μία μέρα μετά το e-mail του Χρήστου, ακόμα
> περιμένω μια επίσημη απάντηση για το θέμα από τους επίσημους
> εκπροσώπους του συλλόγου. Μια διαφωνία έστω, κάτι...
>
> Τοκ τοκ, ναι με ακούτε;
>

> - Γιάννης

Προσωπικά έχοντας αναλάβει το θέμα της χορηγίας από την Altec φέρω
ευθύνη γιατί καθυστέρησα μια εβδομάδα να ενημερώσω τον σύλλογο για τις
εξελίξεις στο θέμα αυτό. Δυστυχώς η επικοινωνία με την Altec έγινε στις
αρχές Σεπτεμβρίου και μέχρι να γυρίσουν όλοι από τις υποχρεώσεις τους
πέρασε πολύτιμος χρόνος. Χρειάστηκε να μας ζητηθεί να αποσταλλεί επίσημη
πρόταση του Συλλόγου στην Altec που τελικά έφτασε αργά για αυτούς όπως
μας ενημέρωσαν. Δυστυχώς δεν είχε γίνει αντιληπτό πόσος χρόνος
χρειαζόταν για να κινητοποιηθεί ο μηχανισμός της Altec. Παρόλα αυτά
μπορεί να υπάρξει συνέχεια στο θέμα και να καλυφθούν κάποια από τα
έξοδα.

Τώρα σχετικά με την οργάνωση της έκθεσης αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο
θέμα. Όπως πολλά τελικά είναι μεγάλα θέματα με κύριο το θέμα της
ευρύτερης επικοινωνίας μεταξύ των μελών, της συμμετοχής, της διάθεσης
κλπ. Του ρόλου του ΔΣ, της επικοινωνίας μεταξύ των μελών του ΔΣ, της
συμμετοχής των μελών στις αποφάσεις, του ρόλου των μελών,κλπ

Του ρόλου του εργαστηρίου, της εμβέλειας του συλλόγου, των στόχων του
και άλλων. Των προσωπικών και συναισθηματικών εμμονών μελών και μη που
κρατάνε μακρυά από τον σύλλογο πολύ κόσμο για διαφορετικούς λόγους κα.
Αν θέλετε μπορούμε να τα ανοίξουμε όλα αυτά και να τα συζητήσουμε.
Άλλωστε έχουμε πολύ καιρό να συζητήσουμε κάτι πολύ σοβαρό στην λίστα και
δυστυχώς υπάρχουν πολλά θέματα που είναι σοβαρά και χρειάζονται
συμμετοχή και προσπάθεια από όλους μας. Κυρίως βέβαια χρειάζονται
ενημέρωση.

Αν θέλετε ξεκινάμε. Αλλά έξω'από τα δόντια. Και βέβαια προτείνω μόνο για
μέλη. Ή καλύτερα έχω μια άλλη ιδεα. Αν θέλετε για την περίσταση ας
κάνουμε μια λίστα, μόνο για αυτό το θέμα, Τον σύλλογο και την λειτουργία
του και ας γραφτούν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για ένα Hellenic Linux
Users Group, ανεξάρτητα αν τον μισούν, τον αγαπάνε ή ότι άλλο. Κύριε
Κυρίτση είναι αυτό εφικτό; Όχι τίποτα άλλο για να δούμε και πόσοι
πραγματικά έχουν διάθεση να μιλήσουν έστω για τον σύλλογο. Και ας μην
είναι μέλη του. Και εκεί να τα πούμε όλα, τα ψυχολογικά μας, τις
απογοητεύσεις μας, τα θέλω μας, να τα πούμε μπας και κάποια στιγμή τα
αφήσουμε πίσω και πάμε λίγο πιο μπροστά.  Και να κρατήσουμε το archive
αυτής της λίστας εις ανάμνηση. Ή του τέλους ενός συλλόγου ή της αρχής
μιας νέας πραγματικά όμορφης προσπάθειας.

   Let the game begin.