Infosystem 2007, sxolia kai symperasmata ths parousias mas sthn ek8esh.

Nick Apostolakis nickapos at gmail.com
Tue Oct 9 08:50:25 EEST 2007

On 10/8/07, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> Tetarth 3 Oktwbriou 2007. Paramones twn egkainiwn ths ek8eshs plhroforikhs
> Infosystem 2007 sth 8essalonikh.
>
> Sthn ek8esh Infosystem exoun sth8ei ola ta periptera, ektos apo to stand
> 14A, to stand ths "Enwshs Xrhstwn kai Filwn Linux Elladas", pou paramenei
> adeio. To "Linux" malista, exei graftei "Linoux". Pragmatopoieitai
> epikoinwnia me tous ypey8ynous ths Hellexpo, wste na dior8w8ei to la8os
> prin
> mas arxisoun oi pantes stis ntomates.
>
> Metaferetai espeysmena ligos eksoplismos to apogeyma ths Tetarths, gia na
> [...]
Εγώ αναρωτιέμαι, τι συζητείται στις συνεδριάσεις του ΔΣ όπου πέρνονται οι
αποφάσεις συμμετοχής στις διάφορες εκθέσεις και μετά σύμφωνα με τα mail που
μας στέλνονται γίνεται και απολογισμός αποτελεσμάτων.

Υποτίθεται οτι ο σύλλογος οδεύει σε πιο οργανωμένες δομές, και γι'αυτό
γίνεται και όλη η συζήτηση για την αναθεώρηση του καταστατικού, την
δημιουργία του εργαστηρίου, την αύξηση των συνδρομών κτλ.

Τι αποφασίστηκε να γίνει σε εκείνη την συνεδρίαση όπου κρίθηκε οτι ο
σύλλογος θα συμμετείχε στην έκθεση και τι έγινε τελικά;  Η περιγραφή του
Χρήστου παραπάνω δείχνει πλήρη εγκατάλειψη και αδιαφορία τόσο στην
αντιπροσώπευση όσο και στην οργάνωση απο τα συγκροτημένα όργανα του συλλόγου
για την παρουσία του στην έκθεση.
Η παρουσία της Στέλλας και του Richard δεν αναιρούν τα παραπάνω. Κάποτε τα
μέλη του συλλόγου σε αντίστοιχες εκθέσεις που ήταν μόνιμα μέσα στο περίπτερο
ανερχόταν σταθερά σε διψήφιο αριθμό.

Είμαι περίεργος να ακούσω τι είχε αποφασιστεί να γίνει για την προετοιμασία
του συλλόγου για την έκθεση και τι έγινε τελικά.
                    Nick Apostolakis
email:nickapos at oncrete.gr
Web Site: http://nick.oncrete.gr