Συνέδριο κοινοτήτων Linux και Ανοικτού Λογισμικού (Ορθή επανάληψη)

Dimitris Andreadis dandread at redhat.com
Wed Oct 3 17:24:44 EEST 2007

 > Φυσικά μέχρι το Μάρτη τίποτα δε μας εμποδίζει να κάνουμε κάποιες
 > συναντήσεις, παρουσιάσεις, workshops, τα οποία είναι αυτά που συνήθως
 > φέρνουν στην επιφάνεια την ανάγκη ύπαρξης ενός συνεδρίου και παράγουν το
 > υλικό που θα παρουσιαστεί σε αυτό.
 >
 > Όσο πιο low-level είναι οι συναντήσεις τόσο το καλύτερο κατά τη γνώμη
 > μου. Developing, tutorials, μεταφράσεις, bug fixing.. Γενικώς
 > ενδιαφέροντα hands-on πράγματα..

Παρεπιπτόντως αυτό το Σάββατο θα γίνει μία ημερίδα του JHUG (Java Hellenic User Group).
http://www.jhug.gr/event/6Oct/index.html

Οι ομιλητές είναι πολύ καλού επιπέδου και το μεγαλύτερο μέρος της μέρας είναι αφιερωμένο σε
opensource τεχνολογίες/προϊόντα. Οι ημερίδες του JHUG συγκεντρώνουν συνήθως 100-120 άτομα.

Ναι, νομίζω ότι είναι πολύ θετικό για τον κόσμο του Linux να έχει επαφή με τον ευρύτερο χώρο
του Opensource. Θέματα που μπορούμε να θίξουμε υπάρχουν άπειρα σε επίπεδο τεχνολογίας
(application servers, java), επιχειρηματικά (professional opensource), πρακτικά (ενασχόληση
με opensource, οργάνωση έργων, distributed development), κτλ. Ό,τι θα είναι περισσότερο
ενδιαφέρον για το targeted κοινό.

Χαιρετώ

--
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx