Συνέδριο κοινοτήτων Linux και Ανοικτού Λογισμικού (Ορθή επανάληψη)

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Wed Oct 3 12:41:44 EEST 2007

Στις 02-10-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 21:30 +0300, ο/η Kostas Tsakaloglou
έγραψε:
> Μετά από συννενόηση με τα μέλη του hellug, που θα συμμετάσχουν στην
> οργανωτική επιτροπή,
> συζητήθηκαν κάποια πολύ βασικά θέματα.
> Η αρχική σκέψη για να γίνει η εκδήλωση ήταν τέλη Ιανουαρίου, αρχές
> Φεβρουαρίου, αλλά λόγω
> εξεταστικής αναβλήθηκε για αρχές Μαρτίου.

Νομίζω ότι καλά κάνετε που το μεταφέρατε για το Μάρτη, για να έχετε περισσότερο χρόνο.

> [...]
> μεταφράσεις, openoffice και ότι άλλο θέλουμε.
> Η οργανωτική επιτροπή θα συνεδριάζει μέσω Wiki, για να μπορούμε να
> έχουμε την ελευθερία,
> όλοι όσοι συμμετέχουμε, να απαντάμε την ώρα που μπορούμε και να μην
> δεσμευόμαστε από
> συγκεκριμένες ώρες συνάντησης και τόπο συνάντησης.
>

> Μέχρι τώρα συμμετέχουν οι κοινότητες:
>
> Hellug
> Slackel
> Κοινότητα Ελεύθερου Λογισμικού ΕΜΠ
> ILUG
>
> Όσες κοινότητες ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην οργανωτική επιτροπή,

Εννοείς ότι "συμμετέχουν" στην οργανωτική, σωστά;

Καλό θα είναι να συμμετάσχουν και η Fedora-gr, η Ubuntu-gr, η Gnome-gr,
το Knoppel, η κοινότητα του KDE-el (CC), αλλά και να προσκληθούν στο
συνέδριο και εταιρείες που ασχολούνται/αξιοποιούν το Linux και το
ανοικτό λογισμικό, όπως η Magenta, η Νουμηνία, η Guru-host κ.λπ.

Ακόμη, θα μπορούσε να γίνει μια παρουσίαση από το έργο SQO-OSS, όπου
συμμετέχει το ISTLab του Δ. Σπινέλλη από το ΟΠΑ αλλά και το KDE.

Επίσης, νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο ένα σεμινάριο από τον Δημήτρη
Ανδρεάδη της JBoss/Red Hat. Τον ρώτησα το περασμένο Σαββατο, αν θα
ενδιαφερόταν να συμμετάρχει σε κάποιο event του HELLUG και έδειξε
πρόθυμος.

Πολύ φιλικά,

--Δημήτρης Καλαμαράς