[Open-source] Fwd: [Madwifi-devel] [ANNOUNCE] MadWifi project moves away from binary-only HAL in favor of ath5k

Γιώργος Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Fri Sep 28 13:37:54 EEST 2007

Την 28/9/2007, Christos KK Loverdos <loverdos at gmail.com> έγραψε:
> Έτυχε αυτές τις ημέρες να ψάχνω λίγο τα των open source licenses, μιας
> και ετοιμάζομαι να  βγάλω προς την κοινότητα ένα δικό μου project, και
> έπεσε το μάτι μου σε διαμαρτυρίες από την πλευρά του (open)BSD σχετικά
> με το relicensing του σχετικού madwifi κώδικα από BSD σε GPL.
>
> Επειδή τώρα άρχισα να ψάχνω κάπως καλύτερα τα θέματα των αδειών, το
> συγκεκριμένο μου φαίνεται σοβαρό, αλλά δεν είμαι σε θέση να έχω
> αντικειμενική άποψη. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει λίγο την κατάσταση;

Αρκετά κατατοπιστικά άρθρα για το ζήτημα μπορείς να βρεις στο LWN
(πρώην Linux Weekly News), αν και είναι, προφανώς, ιδωμένα περισσότερο
από τη σκοπιά της κοινότητας του Λίνουξ:
http://lwn.net/Articles/247872/ (Relicensing: what's legal and what's right)
http://lwn.net/Articles/250424/ (The case of the unwelcome attribution)

--
Γιώργος
Παγκρήτιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων "ΟικοΚρήτη"