Επείγον - Infosystem 2007 - Επείγον

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Wed Sep 12 18:53:08 EEST 2007

Λυπάμαι πολύ αλλά...

Εξαιτίας της διεξαγωγής των εκλογών το πρόγραμμα του Τμήματος Χημείας
στο οποίο είμαι Φοιτητής πήγε 2 εως 4 ημέρες μπροστά και η ήδη
διευρυμένη διπλή εξεταστική περίοδος διευρύνθη περαιτέρω μέχρι τις
10/10. Επομένως θα μου είναι δύσκολο να συμμετέχω στις δράσεις του
συλλόγου στην Infosystem 2007 με πλήρη δύναμη.

Μπορώ όμως να εξοπλίσω και να δώσω οτι υλικό χρειαστεί και ότι
υπολογιστές έχω παραλάβει (π.χ. από τον Αλέκο Θεοτοκάτο αλλά και άλλους)
για λογαριασμό του συλλόγου. Μπορώ επίσης να δώσω τραπέζια, καρέκλες κλπ
αλλά ίσως να μη καταφέρω να τα παω όλα στην έκθεση ο ίδιος. Διαθέτω όλο
το υλικό το οποίο έχω αλλά δε θα μπορέσω να δώσω ενεργό παρών.

Όποιος έχει διαθέσιμο χώρο και χρόνο ας μου τηλεφωνήσει στο κινητό μου
τηλέφωνο για να του δώσω υπολογιστές/οθόνες και άλλα πράγματα όπως
τραπέζια, καρέκλες κλπ τις "ελεύθερες" αυτές ημέρες 14-18 που είναι
τυπικά ο πυρήνας της εκλογικής περιόδου.

Όταν πλησιάζει η έκθεση ίσως να περάσω και από το εργαστήρι να
συζητήσουμε λεπτομέρειες

Ευχαριστώ το σύλλογο HELLUG για τη κατανόηση
και ελπίζω να κλέψω λίγο χρόνο