sfd-Greece

J.Stellas istel at tee.gr
Mon Sep 3 11:36:50 EEST 2007

----- Original Message -----
From: "Athanasios Lefteris" <alefteris at gmail.com>
To: <public at lists.hellug.gr>
Sent: Sunday, September 02, 2007 4:09 PM
Subject: {Spam?} Re: sfd-Greece

Exoyn hdh ginei kapoies syzhthseis. H prwtes genikes idees einai:
1) na ginei fetos se anopikto xwro
2) na ginei stis 15/9 (an kai paramonh eklogwn) logw toy taytoxronoy
eortastmoy pagkosmia.
Bebaia pragmati einai kalo na anaferthoyn kai tyxon enallaktikes, alla
thn Tetarth 5/9, 20:00 osoi endiaferontai mporoyn na elthoyn sto Lab gia na
katalh3oyme sth kalyterh lysh kai sthn analypsi armodiothtwn. Tha prepei na
ypar3ei sth synexeia xronos kai gia merikes typikes kinhseis apo merias
Syllogoy.

> Μας έχουν περισσέψει γύρω στα 150 Ubuntu 7.04 cd (τυπωμένα με
> εξώφυλλο) που είχε χορηγήσει η Canonical στο ubuntu-gr. Αν πρόκειται
> να οργανωθεί κάτι για το sfd 2007 ευχαρίστως να σας τα δώσω.

Enhmerwtika gia to event :
a) exoyn elthei 2 mlpoyzakia
b) exoyn elthei 100 DVD Ubuntu 7.04
c) perimenoyme kai merika alla DVD toy SFD kai mpalonia
d) anamenoyme kata tis 13/9 xorhgia 100 DVD toy LF gia na ta diathesoyme sto
SDF
e) yparxoyn fylladia toy Syllogoy alla oxi gia to SDF. Mporei kapoios na
etoimasei mia selida A4?

Tyxon allh prosfora eyprosdekth, arkei na ftasei sto Lab mexri 12-13/9/07.

J.