Re: Δραστηριότητα - fixing old PC's

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Jul 3 23:22:06 EEST 2007

On 7/3/07, Alexander Theotokatos <beep2alex at yahoo.com> wrote:
> Lipon paidia...
> Ego meno Kypseli ara eimai konta stoy Zografoy.
>
> Nomizo pos den einai kalo na pame ta PC sto lab giati den yparxei xoros...

αν είσαι φιλικός και όχι πολύ σαματατζής μπορώ να σου διαθέσω μια θέση
στον πάγκο εργασίας των τεχνικών απο 9:00 μέχρι 17:00 κάθε εργάσιμης
ημέρας. Η αίθουσα κλιματίζεται και αν είσαι τυχερός μπορεί να πέσεις
σε ημέρα που τ' αφεντικά κερνάνε πίτσες και σουβλάκια :).
Θα χρειαστώ μόνο ένα επίσημο email από τον σύλλογο που θα σου αναθέτει
την εν λόγω εργασία. Τίποτα "βαρύ" - ένα reply που αναφέρει "ναι ας
περάσει ο Θεοτοκάτος για λογαριασμό του συλόγου" μου αρκεί.