RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Mon May 14 12:46:19 EEST 2007

Είναι ελάχιστα προς τα κάτω, στο σημείο που κάνει την πρώτη γωνία.

Παιδιά σήμερα θα βρίσκομαι σε ένα παιδάκι που απέκτησε παράλυση και αμέσως
μετά στο στούντιο. Μπορείτε να βρίσκεται μόνο στο κινητό. Στην εντατική και
στο στούντιο έχω κλειστό το κινητό. Εάν μου τηλεφώνησετε και δεν το σηκώσω
θα σας απαντήσω λίγο αργότερα.

Δεν θα μπορούσα να μείνω εδώ για να απαντώ στα e-mail επειδή καταλαβαίνετε
πως τα παιδάκια έχουν προτεραιότητα.

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.