RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Mon May 14 12:01:38 EEST 2007

Σας ευχαριστούμε πάρα, πάρα πολύ για την υποστήριξη! Αυτή τη στιγμή όλη η
ομάδα του ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ είναι απασχολημένη με την υποστήριξη των ανθρώπων με
αναπηρίες που πρόκειται να επισκεφτούν την έκθεση.

Καταλαβαίνετε πως οι περισσότεροι εμποδίζονται να χρησιμοποιήσουν τα
συνηθισμένα μέσα μαζικών μεταφορών και γενικώς εμποδίζονται μέσα στην Αθήνα
και γι' αυτό πρέπει να οργανώσουμε ένα πολύ καλό δίκτυο υποστήριξης να
εξασφαλίσει τη μεταφορά τους αλλά και την αποχώρησή τους από την Autonomia
EXPO.

Το ίντερνετ είναι απαραίτητο τόσο για το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ ποσό και για τον
συλλόγο τεχνολογικής ανάπτυξης τυφλών, που επίσης συμμετέχει πώς εκθέτης και
υποστηρίζει ανθρώπους που δεν βλέπουν. Ταυτόχρονα, στην έκθεση θέλουμε να
προβάλλουμε τους σωστούς τρόπους χρησιμοποίησης των ηλεκτρονικών υπολογιστών
και του διαδικτύου επειδή είναι σημαντικά εργαλεία εξομοίωσης των ανθρώπων
με αναπηρίες με τους ικανούς σωματικά.

Το site της Autonomia EXPO είναι το http://www.autonomiaexpo.org/

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.