planet

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Apr 19 06:05:50 EEST 2007

On Tue, 2007-04-17 at 22:22 +0300, Thanos Kyritsis wrote:

> Εμένα ρωτάς ??
>
> Δεν είμαι εγώ αυτός που πήρε το μαγαζάκι του (όχι μία, αλλά πάμπολες
> φορές) και πήγε να το στήσει αλλού ....

"μαγαζάκι", "όχι μία, αλλά πάμπολες φορές"

Είσαι ο μόνος που έχεις τις απόψεις αυτές ή υπάρχουν και άλλα μέλη του
Hellug (του board;) που έχουν παρόμοιες απόψεις;

http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2007/008164.html

> Σήμερα μου δίνετε όλα τα εύκολα επιχειρήματα να αντικρούσω ...
> Σε σημείο να μη διασκεδάζω το flame πλέον (ντροπή).

Φαίνεται να μην υπάρχει αντικειμενικό μέτρο της επιτυχίας αντίκρουσης
επριχειρήματος.

Τα "flame" είναι ό,τι χειρότερο σε μια κοινότητα, και δυστυχώς έχει
περάσει η άποψη ότι ο σύλλογος δεν έχει κάνει κάτι για να τα
αντιμετωπίσει. Εδώ αναφέρεις ότι γενικά διασκεδάζεις στα "flame".

> Εντάξει, να σας πώ κάτι ? Κάποιοι το έχετε κουράσει πλέον το θέμα.
> Όποιοι γουστάρουν, συμμετέχουν στο σύλλογο. Όποιοι ξενερώνουν, πάνε
> αλλού. Απόλυτα δεκτό. Οπότε ας κοιτάξουμε όλοι τις δουλειές μας να
> τελειώνει το θέμα.

"Κάποιοι το έχετε κουράσει πλέον το θέμα", "ξενερώνουν"

σίμος