planet

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Apr 17 20:22:23 EEST 2007

On Tuesday 17 April 2007, Simos Xenitellis wrote:
> Αναφέρω "είναι ευκαιρία για το σύλλογο Hellug να δημιουργήσει ένα
> Πλανήτη για τα μέλη του". Δηλαδή το planet.hellug.gr να απευθύνεται
> στα μέλη του συλλόγου αντί ολόκληρης της ελληνόφωνης κοινότητας.
>
> σίμος

Μα κάτσε, συγγνώμη, ας δούμε τα blogs:

Ο Γλυνός είναι μέλος του Hellug, ο Κεραμίδας είναι, ο Κρανιδιώτης
είναι ....  κι ο Μπουκουβάλας είναι. Κι ο Ρούσσος. Ε και κάτι μου λέει
πως και οι υπόλοιποι είναι, δε θα κάτσω τώρα να κοιτάξω και τα πρακτικά
(που λέει ο λόγος) .....

Άρα πού το πρόβλημα ?? Πραγματικά, μέχρι εδώ οφείλεις μια εξήγηση.

Και στην τελική, να στο θέσω αλλιώς.

ΕΣΤΩ ότι κανένας από τους παραπάνω δεν ήταν μέλη του συλλόγου. Ε ΚΑΙ ?

Η ας το πάρουμε ακόμα πιο αλλιώς. Έστω και μπαίνουμε στο www.linux.gr
που λειτουργεί υπό την ομπρέλα του συλλόγου. Τί συναντάμε ? Ένα κάρο
πράγματα που δεν είναι και τόσο άμεσα σχετιζόμενα με το Hellug. Δηλαδή
δε θα έπρεπε στα sites μας να βάζουμε ότι θέλουμε ? Ή μήπως να μην
έχουμε καν public sites, αλλά μόνο sites για τα μέλη του συλλόγου ???

Ο σύλλογος είναι σύλλογος Χρηστών και **ΦΙΛΩΝ** Linux. Οτιδήποτε
θεωρείται φιλικό, το χώνουμε σε όποιο site θέλουμε. Έτσι πάει. Και σε
όποιον αρέσει. Ό,τι γουστάρουμε θα βάλουμε στα sites μας, δε θα πρεπε ?

Πού είναι, δε θα βγάλουν αντίστοιχο DeCSS για τα HD-DVD ? Κι αυτό θα το
βάλουμε πάνω, τραβάει κανείς κανα ζόρι ? Για να ξέρουμε αν είναι.

Ο σύλλογος απευθύνεται σε όλην την κοινωνία, σε όλον τον πλανήτη, θα τα
κάνουμε και πολυγλωσσικά τα sites. Δεν έχουμε μικρότητες εδώ πέρα. Ούτε
σύνορα, ούτε διαχωριστικές.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?