planet

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Apr 17 20:18:43 EEST 2007

On Wed, 18 Apr 2007 00:03:40 +0800
Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com> wrote:
> Ο Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ που βρισκόταν στο planet.hellug.gr από το 2004 μέχρι
> τις αρχές του 2007 έχει μεταφερθεί στο νέο δικτυακό τόπο
>
>    http://planet.ellak.gr/
>
> To board του Hellug αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το URL
> http://planet.hellug.gr/ που έμεινε πια ορφανό για δικό του έργο, το
> "planet.hellug.gr". Όπως φαίνεται, το "planet.hellug.gr" είναι
> ανταγωνιστικό του Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ.
>
> Το http://planet.hellug.gr/ αλλά και ο σύλλογος Hellug δεν αναφέρουν
> ότι το υλικό στο planet.hellug.gr είναι νέο και ότι αντικαθιστά τον
> [...]

Έχει και η γραφικότητα τα όρια της, αλλά ας τα ξαναπούμε για μια
τελευταία φορά:
 Το http://planet.hellug.gr είναι νέο, με την έννοια πως έγινε ριζική
επανεκκίνηση. Αυτός ήταν και ο λόγος που εστάλη προχθές η σχετική
ενημέρωση.
 Ο σύλλογος δεν έχει καμία υποχρέωση να ενημερώνει τα μέλη
και τους φίλους του για projects που λαμβάνουν χώρα από τρίτους.

> Ακόμα είναι άκομψο να στέλνονται γράμματα στα μέλη του Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ
> για το αν θέλουν να "συνεχίζουν να παρουσιάζονται τα ιστολόγιά τους
> στο planet.hellug.gr".

Αφού λοιπόν παίζουμε με τις λέξεις: e-mails πήγαν σε όσους είχαν blog
που γινόταν aggregate στο http://planet.hellug.gr (και σε αρκετούς
που δεν γίνοταν) και όχι στα μέλη του "Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ".

> Είναι ευκαιρία για το σύλλογο Hellug να δημιουργήσει ένα Πλανήτη για
> τα μέλη του και να παροτρύνει για τη δημιουργία ιστολογίων.

 Αυτός ο πλανήτης δεν θα ήταν ανταγωνιστικός; Εκτός κι αν στον "Πλανήτη
ΕΛ/ΛΑΚ" δεν γίνονται δεκτά μέλη του HELLUG.
 Ένας απ' τους σκοπούς του συλλόγου είναι η διάδοση του linux (και του
ελεύθερου λογισμικού εν γένει), οπότε δεν υπάρχει λόγος να περιορίσει
το planet μόνο στα μέλη του, αλλά μπορεί να το εξαπλώσει και σ' όλη την
ελληνική κοινότητα.
 Once again, είναι θέμα του συλλόγου το πως θα χρησιμοποιήσει τις
υπηρεσίες του.

> Θεωρώ σημαντικό τουλάχιστον τα μέλη του board του Hellug αλλά πολύ
> περισσότερο τους διαχειριστές του "planet.hellug.gr" να ξεκινήσουν να
> ιστολογούν.

 Δεν νομίζω πως ενδιαφέρει κανέναν, αλλά οι διαχειριστές του
planet.hellug.gr ιστολογούν (αρκετό καιρό πριν γίνουν διαχειριστές
του planet).

ΥΓ.
Βέβαια, είναι απορίας άξιο πως κάποιος μπορεί να θεωρεί δικό του ένα
project για το οποίο αποποιείται τις όποιες ποινικές ευθύνες:
http://simos.info/blog/archives/578

--
nikos roussos
[ http://autoverse.net/ ]