planet

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Apr 17 19:42:00 EEST 2007

On Tuesday 17 April 2007, Simos Xenitellis wrote:
> Ο Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ που βρισκόταν στο planet.hellug.gr από το 2004
> μέχρι τις αρχές του 2007 έχει μεταφερθεί στο νέο δικτυακό τόπο
>
>    http://planet.ellak.gr/
>
> To board του Hellug αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το URL
> http://planet.hellug.gr/ που έμεινε πια ορφανό για δικό του έργο, το
> "planet.hellug.gr". Όπως φαίνεται, το "planet.hellug.gr" είναι
> ανταγωνιστικό του Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ.
>
> Το http://planet.hellug.gr/ αλλά και ο σύλλογος Hellug δεν αναφέρουν
> ότι το υλικό στο planet.hellug.gr είναι νέο και ότι αντικαθιστά τον
> [...]

To mail σου είναι αντιφατικό, οι 3 πρώτες παράγραφοι λένε άλλα και η 4η
άλλα.

Στο τέλος παροτρύνεις το σύλλογο να δημιουργήσει έναν Πλανήτη και στην
αρχή μας λές ότι ο Πλανήτης που δημιούργησε ο σύλλογος είναι
ανταγωνιστικός (!!!). Εγώ αν ήμουν ο υπεύθυνος του project, πραγματικά
θα είχα μια μεγάλη δυσκολία στο να καταλάβω τί θέλει να πεί ο
ποιητής ...

Δηλαδή, για να καταλάβουμε: Ο σύλλογος είναι καλό και ευκαιρία να
φτιάξει έναν Πλανήτη γενικά και αόριστα, αλλά ο συγκεκριμένος Πλανήτης
είναι κακός ? Δεν μπορώ να τα συνδιάσω έτσι αυτά τα 2, κάτι δεν πάει
καλά ή με μένα ή γενικώς.

Μήπως συμβαίνει κάτι ? Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)