Re: Έρευνα για το Ανοικτό Λογισμικό

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Thu Mar 29 00:47:10 EEST 2007

 An error occurred converting the document

κυρία Siakas

Άνοιξα το εν λόγω έγγραφο σε on-line document editor καθώς δεν είχα
τέτοιο πρόγραμμα στο μηχάνημα που δούλευα ούτε την δυνατότητα να
εγκαταστήσω κάτι, έχω ανοίξει αρκετά αρχεία και doc και odt μέσω
αυτού. Νομίζω ότι θα ήταν περισσότερο χρήσιμο να συμπεριλαμβανόταν μια
έκδοση σε odt για πρακτικούς αλλά και για επιστημονικούς λόγους καθώς
αποκλείεται ένα ποσοστό του τον ανθρώπων που θα απαντούσαν αλλά δεν
επιθυμούν ή ακόμη περισσότερο δεν έχουν την τεχνική δυνατότητα να δουν
το συγκεκριμένο αρχείο. Επισημαίνω ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη σαν
απλός χρήστης προτιμώ να απαντώ σε on-line ερωτηματολόγια
χρησιμοποιώντας ένα (οποιονδήποτε) browser.

Ελπίζω σύντομα να επιλυθεί αυτή η τεχνική λεπτομέρεια και να μπορέσω
να συμμετάσχω εάν πληρώ τα κριτήρια συμμετοχής. Συνεχίστε την καλή
προσπάθεια.

--
http://elkosmas.gr