OLPC

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Sat Mar 24 02:42:02 EET 2007

Στις 23-03-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 17:55 +0200, ο/η Fotis Georgatos
έγραψε:
> Kalispera,
>
> dhlwnw eytharsws to endiaferon mas san omada texnologiwn plegmatos toy NTUA,
> na kanoyme mia dokimh me ena knoppix-like grid-ready distribution (LiveWN),
> entos ths epomenhs ebdomadas. 28/3 gyrizw apo Kypro Athina, elpizw na mporeite.
>
> H olh prospatheia den tha krathsei poly, kai tha einai megalh epityxia gia emas
> ean doyme oti doylevei opws prepei sto OLPC (To knoppix paizei hdh OK?)
> Epishs, tha toy paroyme kai ligo aima, em, sorry, lmbench metrhseis
> ithela na pw.
>
> Fotis

Φώτη καλημέρα. Βεβαίως και την Τετάρτη σε περιμένουμε από τον σύλλογο. Η
δοκιμή τεχνολογιών θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, όπως και η βοήθεια
όλων στην καλύτερη κατανόηση και εκεμετάλευση των λειτουργιών του OLPC.
Το μόνο που θα ήθελα σαν χάρη όποιος δοκιμάζει κάτι να συντάσει ένα
report, ακόμα και πρόχειρο, για το τι έκανε, ώστε σιγά σιγά να
δημιουργήσουμε μια knowledge base.