Απ: Απ: copyright sylloghs

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Mar 22 13:41:54 EET 2007

Την 22/3/2007, Asteris Masouras <asterios at gmail.com> έγραψε:
> Μήλα και πορτοκάλια, Νίκο, και οι αναφορές σου είναι κάπως ασαφείς...
> [...]
> Καλό θα ήταν πάντως να ερωτηθεί ο νομικός σύμβουλος του Συλλόγου
> σχετικά μ' όλα αυτά.

παραδέχομαι ότι οι αναφορές μου είναι ασαφείς όμως δεν την παρουσίασα
για να παινευτώ πως ξέρω τι λύση αλλά μόνο για να τονίσω ότι τα
πράγματα δεν είναι πασιφανή αλλά αντιθέτως απαιτείται προβληματισμός.
Εν τέλη όπως γράφεις κι εσύ "καλό θα ήταν να ερωτηθεί ένας νομικός".

Χμμμ... αυτό κάνει και η Microsoft και η SCO και λέμε ότι σπέρνουν
FUD... ΒΟΗΘΕΙΑ η σκοτεινή πλευρά με κερδίζει