Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 3 - [Was:( Re: Πλανήτης Ταμπακέρα)]

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Wed Mar 21 01:40:22 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 21:35 +0200, ο/η Asteris Masouras
έγραψε:
> Την 20/3/2007, Boukouvalas Kostas <quantis at hellug.gr> έγραψε:
>
> Η καλύτερη ιδέα που έχω ακούσει εδώ και καιρό!

Θα συμφωνήσω και εγώ ότι είναι μια πολύ καλή ιδέα την οποία θα ήθελα να
την συζητήσουμε κάποια στιγμή. Κάτι σαν ελληνική Linux EXPO. Ίσως είναι
κάτι που δεν έχει γίνει και ίσως οι συνθήκες να έχουν ωριμάσει ώστε να
πραγματοποιηθεί.