Ψυχραιμία...

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 20 19:42:16 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 18:53 +0200, ο/η Christos Ricudis
έγραψε:

> Na 8esw to zhthma apo thn anapodh?
>
> Pragmatika anarwtiemai ean, se 10 xronia p.x., o syllogos bre8ei sth
> 8esh na pairnei kapoia xrhmatodothsh apo ena forea, h  na diaxeirizetai
> kapoia kondylia ergwn gia skopous anaptykshs, prow8hshs, enswmatwshs, h
> o,ti allo tou Linux, posoi kai poioi apo aytous pou tous xwrisan oi
> 'ba8ies ideologikes diafwnies' h h 'gkrinia kai eswstrefeia tou
> syllogou' (h o,ti allo), 8a ksana8ymh8oun poso poly agapane ton syllogo?

Δεν το γνωρίζω αυτό- πιθανώς να αγαπησουν το σύλλογο περισσότεροι και ο
σύλλογος να αποκτήσει περισσότερα μέλη- αλλά αυτό δεν έχει σχέση με
εμένα ή με την γνώμη μου για το σύλλογο. Για όλους όσους μας γνωρίζουν
είναι φανερό ότι ούτε εγώ, ουτε ο  Σίμος ή ο Χαρωνιτακης ή ο Γλέζος ή ο
Μαργαρίτης κάνουμε κάτι για τα χρήματα ή τις επιδοτήσεις...

> Kai gia na to paw ena bhma parapera. Epeidh "xrhmatodothsh" den shmainei
> aparaithtws "kompina", "arpaxth" h "pente pou ta pairnoune se baros
> pentakosiwn" - oxi oti den exei symbei pote kati tetoio, alla allo to na
> symbainei kai allo na ta sygxeeis - pws 8a eixe kapoios kalyteres
> dynatothtes na diekdikhsei ena 8esmiko, organwtiko kai paragwgiko rolo
> sto ergo "enswmatwsh newn epilogwn sthn /bin/ls"? Ws "Syllogos twn Pente
> Filwn kai Erastwn ths /bin/ls" , h ws hellug?

Εχμμμ σε αυτό δεν είμαι σίγουρος ποιά περίπτωση θα ήταν πιο αποδοτική..
Μερικές φορές το patch είναι θέμα ωρών μεχρι να κλείσει το tree και ο οι
"φίλοι και εραστές" θα το στείλουν πιο γρήγορα (με απρόβλεπτα μερικες
φορές αποτελέσματα- αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία) από το να
περιμένουν να τα βρεί ο Ρικουδης με τον Μπόλη και το Παπαδήμα για το αν
συμφωνεί με το κατασταστικο του συλλόγου η υποβολή patch χωρίς
προηγούμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. με ταυτόχρονη κατανάλωση 2 κιλών
παϊδακίων και 6 λίτρων ρετσίνας Μπουτλαρη.

> Ean kapoios exei problhma me ton tropo poy tou fer8hke se kapoia
> eriptwsh o syllogos, egw proswpika ton kalw TWRA na epaneksetasei thn
> katastash, na ksanaxtyphsei thn porta tou syllogou, na dei pou isws
> esfalle aytos, pou isws sfallame emeis, na kanoume oloi mas thn
> aytokritikh mas kai thn aytopsyxanalysh mas, kai meta na doume pws
> mporoume na lysoume tis opoies diafwnies mas kai na synexisoume mia
> koinh poreia.

Σε αυτό δεν υπάρχει κανείς να διαφωνεί....