Πλανήτης Ταμπακέρα

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Mar 20 15:24:18 EET 2007

On Tuesday 20 March 2007, Boukouvalas Kostas wrote:
> σήμερα. Έτσι λοιπόν ορισμένοι θεωρούν το ellak.gr όπως και πολλές
> προσπάθειες άλλες (βλ. gnome.gr, ubuntu.gr, knoppel.gr) ως
> "μαγαζάκια" καθώς δεν υπόκεινται υπό την κεντρική καθοδήγηση του
> συλλόγου αλλά είναι project τα οποία ελέγχονται από τον εκάστοτε
> benevolent dictator τους και αλληθωρίζουν προς το ellak.gr

Σαφώς.

Αν θέλετε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, εγώ ως μέλος ενός
συλλόγου που έχει στόχο τη διάδοση του Linux, ΚΡΙΝΩ ότι δε βοηθάει
επαρκώς στη διάδοση του Linux το σπάσιμο των sites σε επί μέρους
ελληνικά "μαγαζάκια", αλλά γίνεται και για άλλους λόγους, που μεγειά
τους και χαρά τους, αρκεί να είναι ξεκάθαροι.

Θα σας το κάνω λιανά:

Αν εγώ είμαι εθελοντής διατεθειμένος να προσφέρω στο Gnome, τότε θα πάω
να χωθώ στα πράγματα που διαδραματίζονται στο gnome.org. Δε θα σηκώσω
το http://www.gnome.gr. Αν υπάρχει ανάγκη για ελληνικοποίηση του site,
θα ζητήσω να φτιαχτεί το http://www.gnome.org/el

Διότι ο πρώτος μου στόχος θα είναι να βοηθήσω το ίδιο το gnome στη ρίζα
του, όχι να πουλήσω μούρη στην ελληνική αγορά.

Αν ο στόχος μου είναι άλλος, θα φροντίσω να το καταστήσω σαφές. Αλλά
αυτά τα sites τύπου (ας πάρουμε το http://www.gnome.gr όντως), όπου
μπαίνεις και τελικά δεν έχει τίποτα, δεν μπορώ να καταλάβω τί
προσφέρουν και σε ποιόν απευθύνονται.

Επομένως, εγώ προσωπικά, μπορώ να ΚΡΙΝΩ και να ΘΕΩΡΩ σωστό ή πιο ωφέλιμο
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ (δικαίωμά μου είναι) πως μια κίνηση τύπου gnome.gr θα ήταν
καλύτερο να μπεί υπό την ομπρέλλα ενός MAINSTREAM *ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΥΣ*
ΣΥΛΛΟΓΟΥ με τον οποίο ασχολείται πολύς κόσμος, έτσι ώστε:

α) Να διαδώσω το gnome εκεί, σε μεγαλύτερο κοινό
β) Να ακούω συλλογικά τις απόψεις των άλλων έτσι ώστε αν οι 30 πιο
έμπειροι Linuxάδες του συλλόγου μου πούνε ότι "ξέρεις κάτι, αυτό το
πράγμα που έφτιαξες για να προσφέρεις στο gnome, καλύτερα θα ήταν να το
έκανες ΕΤΣΙ για τους Χ Υ Ζ λόγους και να το προγραμμάτιζες
χρησιμοποιώντας το εργαλείο Δ κλπ κλπ κλπ".

Δε νομίζω πως είναι μεμπτό να έχω μια τέτοια άποψη, επιτρέψτε μου.

Οπότε, ναι, αν ο Σπύρος ασπάζεται αυτήν την άποψη, καλά κάνει και ΔΡΑ ως
αντιπρόεδρος του Συλλόγου να τα χώνει στον οποιοδήποτε τυχάρπαστο θέλει
να σηκώσει το LALA.gr "είμαστε η χαρούμενη κοινότητα του LALA στην
ελλάδα, αλλά ούτε τα ονόματά μας δε γράφουμε στη σελίδα που στήσαμε".
ΚΑΙ ΝΑΙ, τον ψηφίζω και του δίνω όλη τη στήριξη να συνεχίσει να το
κάνει αυτό ο Σπύρος γιατί είναι για το καλό (TM) (R) (C) της διάδοσης
του project LALA, το οποίο σχετίζεται με το Linux.

> Όσον αφορά την ταμπακέρα του planet, Σίμου κ.λ.π. Ο Σπύρος εξ' αρχής
> θεωρούσε μαγαζάκι το gnome.gr και τον εξελληνισμό όπως και "παιδιά
> του Ξενιτέλλη" όσους ακολουθούσαν τη διαδικασία του Σίμου στις
> μεταφράσεις. Αυτό κορυφώθηκε με την δημιουργία του Πλανήτη - ο οποίος

Ναι, γιατί έχει δίκιο ο Σπύρος. To είπα και σε προηγούμενο e-mail.

Διότι αντί να υπάρχει μια ομπρέλα τύπου i18ngr@ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ-ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΕΣ.gr
τέλος πάντων, επαναπαυτήκαμε με το
ubuntu-gr@κατι-χαμένο-στο-διάστημα.com.

Ε και σκάει το ubuntu version 2-3 εκδόσεις πριν και δεν έπαιζαν τα
ελληνικά. Ε συγγνώμη, ΘΕΤΩ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ζήτημα αξιοπιστίας της
ανεξάρτητης ομάδας ελληνικοποίησης του Ubuntu, επειδή της ξέφυγε.
Επειδή είναι γραμμένοι και στην ubuntu-testers, επειδή έπρεπε να είχανε
πάρει το Ubuntu version Beta και να δοκιμάσουν την ελληνική υποστήριξη
και να στείλουνε bug reports ΠΡΙΝ γίνει release.

Αντ' αυτού, αν η συνεννόηση γινόταν κεντρικά, στην i18ngr, θα το
παίρναμε χαμπάρι πιο πρίν και θα το διορθώναμε πιο γρήγορα.
Κρίνω ότι αυτή η κεντρική οργάνωση θα βοηθούσε περισσότερο στη διάδοση
του Ubuntu. Άρα αν ήμουν ΔΣ, θα έπρεπε κάτι να κάνω γι' αυτό. Άρα ο
Σπύρος, για μένα έπραξε καλώς και όποτε βάζει υποψηφιότητα για ΔΣ, εγώ
θα τον ψηφίζω.

Διότι σε μια έκθεση δώσαμε όντως Ubuntu, στο οποίο δε δουλεύανε οι
τόνοι, μην τρελαθούμε τώρα.

> Εκεί λοιπόν, έβαλα πλήρως πλάτες στο Σπύρο, ο οποίος μας έπεισε στο
> Δ.Σ. οτι ήταν απαραίτητο να φύγει ο Ξενιτέλλης από διαχειριστής και
> να μπει κάποιος άλλος. Ο λόγος δεν ήταν η άσχημη εικόνα του Πλανήτη
> (αφορμή) αλλά η προσωπική κόντρα των δυο ανδρών, κάτι στο οποίο μπήκα
> ανάμεσα σχεδόν εν αγνοία μου. Εγώ όντως εκείνη τη στιγμή με εκείνα τα

Υπάρχει και κάτι άλλο που αγνοείς. Ο Σίμος ήταν κάποτε μέλος του
συλλόγου και ξαφνικά τα βρόντηξε και έφυγε.

Οπότε, όχι, υπάρχει ιστορικό. Και υπάρχουν κι άλλα ιστορικά ανθρώπων που
τα βρόντηξαν και έφυγαν και τους αγαπάμε πολύ, τους σεβόμαστε, αλλά
δυστυχώς σε κάποια θέματα ακόμα και τώρα έχουμε διαφορετικές απόψεις,
διαφορετικές αντιλήψεις και διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης.

> *** Παρένθεση: Μιλώντας προχθές με τον Δημήτρη τον Γλέζο, έμαθα οτι
> και ο Σίμος και ο Γλέζος ο Δημήτρης έχουν ΟΛΗ την καλή διάθεση να
> ασχοληθούν με το HELLUG, κάτι το οποίο δεν ήμουν σε θέση ούτε εγώ να
> πιστέψω όσο ήμουν στο Δ.Σ. Ο λόγος για τον οποίο δεν ασχολούνται
> είναι πως πρέπει καποιος να επικοινωνήσει με το Δ.Σ. και όχι το Δ.Σ.
> να προσπαθήσει να κάνει διερευνητικές επαφές. Αυτό δημιουργεί ένα
> πρόβλημα επικοινωνίας και αλληλο-εγωϊσμού που πλέον δρα διαβρωτικά
> στην κοινότητα. Κλείνει η παρένθεση ***

Φυσικά, το βουνό θα πάει στο Μωάμεθ ή ο Μωάμεθ θα πάει στο βουνό ??

Ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό που ισχύει στο σύλλογο. Σημασία δεν έχει τί
κάνει ο σύλλογος για τα μέλη του, σημασία έχει τι κάνουν τα μέλη του
για το σύλλογο. Επομένως, αν ο Σίμος θέλει να προσφέρει στο σύλλογο, οι
πόρτες είναι ανοιχτές.

> Για να μην πολυλογώ, προσωπικά έφτασα σε σημείο να θεωρώ πως ο Πέτρος
> ο Βελώνης έκανε επίτηδες rubbish στο Πλανήτη με χαλασμένο encoding
> από το blogger2 για να μη φαίνονται τα post που έκανα εγώ. Το επίπεδο

Ναι, εντάξει, καταλάβαμε. Έχει γίνει πουτάνα το θέμα το με το planet.
Οπότε και πάλι καλά κάνει το ΔΣ ΚΑΙ ο Σπύρος που αποφάσισανε να γίνει
ένα ριζικό RESTART στον πλανήτη, να τελειώνουμε με αυτό το θέμα, έχουμε
και πιο σοβαρά θέματα να ασχολούμαστε.

Όλοι είστε "αχ, το blog μου, το αμάξι μου, το Audi μου, να το πλύνω, να
το καθαρίσω, να του βάλω φωτάκια Neon για να πουλάω μούρη όταν
κυκλοφορώ στο Μπραχάμι, α να τσακωθούμε και με την κοινότητα του Fiat
Punto" και άλλες λοιπές τέτοιες βλακείες.

Για πιάστε να γράψετε και κανα κώδικα λέω εγώ, όλοι την είδατε
ευαγγελιστές του Open Source ....

> Δίνουμε το τελικό ΟΚ στον Σπύρο και αυτός δεν κάνει τίποτα. Μετά τις
> εκλογές, που εγώ δεν εκλέγομαι, λαμβάνουμε στο board at hellug.gr ένα
> e-mail (δεν είχα σβηστεί ακόμα από τη λίστα λόγω του οτι δεν είχε
> ανακοινωθεί η σύνθεση του Δ.Σ.) από το Σίμο που ανακοινώνει την
> μεταφορά του Πλανήτη στο ellak.gr και μας ευχαριστεί για τα 3 χρόνια
> φιλοξενείας. Εκεί ο Σπύρος αντέδρασε με υβριστικό τρόπο προς εμας που

Ε ναι. Ο Σίμος το έστειλε τελεσίδικο, "πάρτε το και φάτε το στη μάπα".
Δεν κάνουν έτσι στις κοινότητες, το συζητάνε πρώτα και μετά πράττουν.

> το θέμα πάγωσε για λίγο καιρό. Όμως, το νέο Δ.Σ. του HELLUG
> αποφασίζει να συνεχίσει!!! τον Πλανήτη υπό το domain .hellug.gr!!!

Ε δικό μας είναι το domain, το κάνουμε ότι θέλουμε.

> Αυτό ήταν και το τελικό χτύπημα στην εμπιστοσύνη μου απέναντι στο
> Σπύρο τον οποίο εν τω μεταξύ έχω προτείνει για να καταλαγιάσει η
> ένταση μεταξύ μας ως επίτιμο μέλος στην επόμενη Γ.Σ.

Εντάξει, ο Σπύρος καλά τα έκανε όλα αυτά, αλλά δε χρειάζεται να τον
κάνουμε και επίτιμο.

Αν επιμείνεις, εγώ θα προτείνω στην επόμενη ΓΣ να γίνουμε όλοι επίτιμοι.
Όλοι, και τα πρώην μέλη και τα νυν και τα μελλοντικά.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)