Πλανήτης Ταμπακέρα

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Tue Mar 20 12:51:11 EET 2007

Aristotelis wrote:
>   So afoy eisai toso shmantikos krikos sthn koinothta, kai an esy
> anoigontas to stoma soy tha tinaxthei h koinothta ston aera, egw
> perimenw toylaxiston na to kaneis.

Εντάξει λοιπόν.
---------------

Όλα ξεκινάνε από το γεγονός οτι ο HELLUG και ορισμένα μέλη του όπως ο
Σπύρος ο Μπόλης θεωρούν το ellak.gr ανταγωνιστικό site. Ως γνωστόν, το
ellak.gr δημιουργήθηκε περίπου στο 2003-2004 και είχε αυτές τις χρονιές
και δυο συνέδρια. Στο δεύτερο βρέθηκα και εγώ. Σύμφωνα με αυτή την άποψη
αφού ο HELLUG προυπήρχε του ellak.gr θα έπρεπε να υπάρχει αγαστή
συνεργασία από την αρχή με την πλήρη και full υποστήριξη του ellak.gr
προς την Ένωση. Κάτι τέτοιο δεν έγινε με αποτέλεσμα να υπάρξουν οι
πρώτες διαμάχες οι οποίες συνεχίζονται εως σήμερα. Έτσι λοιπόν ορισμένοι
θεωρούν το ellak.gr όπως και πολλές προσπάθειες άλλες (βλ. gnome.gr,
ubuntu.gr, knoppel.gr) ως "μαγαζάκια" καθώς δεν υπόκεινται υπό την
κεντρική καθοδήγηση του συλλόγου αλλά είναι project τα οποία ελέγχονται
από τον εκάστοτε benevolent dictator τους και αλληθωρίζουν προς το ellak.gr

Το knopell.gr είναι κλασσικό παράδειγμα ενός project το οποίο υποστήριζε
- και καλά - ο HELLUG και μάλιστα είχαμε αφίσες στη Χαλκίδα πέρυσι και
μετά κόψαμε κάθε γέφυρα επικοινωνίας επειδή ο αντιπρόεδρος μας
πληροφόρησε πως ο Νίκος ο Νύκταρης αλληθώρισε προς το ellak.gr και ήθελε
να κάνει "το δικό του".

Όσον αφορά την ταμπακέρα του planet, Σίμου κ.λ.π. Ο Σπύρος εξ' αρχής
θεωρούσε μαγαζάκι το gnome.gr και τον εξελληνισμό όπως και "παιδιά του
Ξενιτέλλη" όσους ακολουθούσαν τη διαδικασία του Σίμου στις μεταφράσεις.
Αυτό κορυφώθηκε με την δημιουργία του Πλανήτη - ο οποίος για κάποιο λόγο
θα ήταν στο .linux.gr αλλά τελικά αυτό δε καρποφόρησε - και τελικώς
κατέληξε να είναι υπό το .hellug.gr. Από εκεί και πέρα, έρχεται και ο
δικός μου ρόλος που άρχισα να "σκαλίζω" και να ρωτάω γιατί το ένα και το
άλλο. Θέλησα - αφελώς - να βοηθήσω στην καλυτέρευση του planet και
μάλιστα τα banners τα ξανασχεδίασα εγώ. Θέλησα να προστεθούν blogs που
είχαν σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ και να μην είναι μια "κλίκα" 10 ατόμων και αυτό
έγινε επίσης. Εκτροχιάστηκε όμως η κατάσταση όταν άρχισε να βάζει ο
Σίμος blogs σαν το Βαρόμετρο ή το eLawyer και διάφορα άλλα που βγάζαν
κάτι μακρυνάρια στην πρώτη σελίδα του Πλανήτη και πολλές φορές άσχετα με
το θέμα του ΕΛ/ΛΑΚ. Όχι οτι αυτό είναι απαραίτητα κακό, αλλά χαλούσε μια
όμορφη εικόνα, που είχαμε κρατήσει με την εκκίνηση του planet.

Εκεί λοιπόν, έβαλα πλήρως πλάτες στο Σπύρο, ο οποίος μας έπεισε στο Δ.Σ.
οτι ήταν απαραίτητο να φύγει ο Ξενιτέλλης από διαχειριστής και να μπει
κάποιος άλλος. Ο λόγος δεν ήταν η άσχημη εικόνα του Πλανήτη (αφορμή)
αλλά η προσωπική κόντρα των δυο ανδρών, κάτι στο οποίο μπήκα ανάμεσα
σχεδόν εν αγνοία μου. Εγώ όντως εκείνη τη στιγμή με εκείνα τα δεδομένα
και την άποψη που είχα διαμορφώσει επηρεασμένος από τα παραπάνω, βοήθησα
το Σπύρο, έγραψα τις επιστολές, ο Σίμος δεν αντέδρασε και μας ξίνισε και
το γεγονός οτι ενώ δεν έχει έρθει στο εργαστήρι έγραψε γι' αυτό στο blog
του.

*** Παρένθεση: Μιλώντας προχθές με τον Δημήτρη τον Γλέζο, έμαθα οτι και
ο Σίμος και ο Γλέζος ο Δημήτρης έχουν ΟΛΗ την καλή διάθεση να ασχοληθούν
με το HELLUG, κάτι το οποίο δεν ήμουν σε θέση ούτε εγώ να πιστέψω όσο
ήμουν στο Δ.Σ. Ο λόγος για τον οποίο δεν ασχολούνται είναι πως πρέπει
καποιος να επικοινωνήσει με το Δ.Σ. και όχι το Δ.Σ. να προσπαθήσει να
κάνει διερευνητικές επαφές. Αυτό δημιουργεί ένα πρόβλημα επικοινωνίας
και αλληλο-εγωϊσμού που πλέον δρα διαβρωτικά στην κοινότητα. Κλείνει η
παρένθεση ***

Για να μην πολυλογώ, προσωπικά έφτασα σε σημείο να θεωρώ πως ο Πέτρος ο
Βελώνης έκανε επίτηδες rubbish στο Πλανήτη με χαλασμένο encoding από το
blogger2 για να μη φαίνονται τα post που έκανα εγώ. Το επίπεδο
εμπιστοσύνης στο Σπύρο εκείνη τη περίοδο ήταν στο ζενίθ. Γράφουμε όμως
τις επιστολές και σε ένα από τα Δ.Σ. αρχίζει ο Σπύρος και τσινάει, και
σηκώνεται φεύγει και μας αφήνει μόνους με τον Ιάκωβο να αποφασίσουμε για
κάτι που δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς πρέπει να πράξουμε.

Έτσι τελικώς συντάσσουμε την τελική επιστολή, που θα έδιωχνε όντως τον
Σίμο από διαχειριστή του planet.hellug.gr. Δεν είχε βέβαια το ύφος στο
οποίο απεστάλει τελικώς. Ήταν πολύ πιο ήπια. Δεν βάζουμε στην υπογραφή
το όνομα του Σπύρου για να μην τον εκθέσουμε και αντ' αυτού μόνο τα
ονόμα του Richard και του Ιακώβου. Περνάει ο καιρός και συντάσσω εγώ με
τον Γιώργο τον Κεραμίδα τη λίστα με τα blogs που θα έπρεπε να μείνουν
και αυτά που θα έπρεπε να φύγουν. Ο Γιώργος ο Καργιωτάκης είχε ζητήσει
για παράδειγμα να μην είναι, ή κάποια άλλα feeds δε δουλεύαν. Προσωπικά
επέλεξα να μη διαγράψω παρα μόνο όσα feed δε δουλεύαν και όσων είχαν
ζητήσει να μην είναι. Εμπιστεύτηκα και τον Γιώργο τον Κεραμίδα στις
επιλογές που αυτός έκανε καθ' ότι αποτελεί μέλος του πυρήνα του FreeBSD
και οι δικές μου γνώσεις και σε επίπεδο κοινοτήτων και σε επίπεδο
τεχνικό υστερούν.

Δίνουμε το τελικό ΟΚ στον Σπύρο και αυτός δεν κάνει τίποτα. Μετά τις
εκλογές, που εγώ δεν εκλέγομαι, λαμβάνουμε στο board at hellug.gr ένα
e-mail (δεν είχα σβηστεί ακόμα από τη λίστα λόγω του οτι δεν είχε
ανακοινωθεί η σύνθεση του Δ.Σ.) από το Σίμο που ανακοινώνει την μεταφορά
του Πλανήτη στο ellak.gr και μας ευχαριστεί για τα 3 χρόνια φιλοξενείας.
Εκεί ο Σπύρος αντέδρασε με υβριστικό τρόπο προς εμας που του είχαμε
ρίξει πλάτες, παρ' όλο που η ευθύνη κωλυσιεργίας για την εφαρμογή των
μέτρων στον Πλανήτη ήταν δική του.

Σε αυτό το σημείο κατάλαβα πως με είχαν εκμεταλλευτεί.

Αντιδρώ και εγώ αναλόγως απέναντι στο Σπύρο και επίσης στέλνω μήνυμα στο
Σίμο πως θα συμμετάσχω στο νέο Πλανήτη όταν είμαι έτοιμος. Εκεί το θέμα
πάγωσε για λίγο καιρό. Όμως, το νέο Δ.Σ. του HELLUG αποφασίζει να
συνεχίσει!!! τον Πλανήτη υπό το domain .hellug.gr!!!

Αυτό ήταν και το τελικό χτύπημα στην εμπιστοσύνη μου απέναντι στο Σπύρο
τον οποίο εν τω μεταξύ έχω προτείνει για να καταλαγιάσει η ένταση μεταξύ
μας ως επίτιμο μέλος στην επόμενη Γ.Σ.

Αυτή τη στιγμή ξέρω οτι η θέση μου είναι δεινή και σκοπός μου δεν είναι
να "καρφώσω" τον Σπύρο. Σκοπός μου και παράπονο μου είναι, ΓΙΑΤΙ? Γιατί
όλα αυτά τη στιγμή που γαμούσαμε και δέρναμε στα Δ.Σ., λύσαμε την έδρα,
τα οικονομικά, την εφορία, και πηγαίναμε σιγά-σιγά να βάλουμε wireless
στο εργαστηρι και να κάνουμε το LBW στην Κρήτη.

Είναι όντως αφορμή όταν μαλώνει ο αντιπρόεδρος με τον ταμία για ένα
κωλοCc: μέσα από το board at hellug.gr όταν ο ταμίας έχει σηκώσει πλάτες
και έχει στηρίξει τον αντιπρόεδρο σε ένα σωρό θέματα συμπεριλαμβανομένου
του LBW και πολλών άλλων. Και λέω το LBW γιατί η συνεννόηση έγινε μόνο
από ένα άτομο προς ολόκληρη την κοινότητα του LBW χωρίς καν ο ίδιος να
γνωρίζει αν θα καταφέρει να πάρει άδεια από το στράτευμα και να
υποστηρίξει το event.

Αυτά είχα να πω, Αριστοτέλη, Μιχάλη, και Αλέξιε, δεν έχω τίποτε
προσωπικό ούτε με το Σπύρο ούτε με το Σίμο, τους θεωρώ δε και τους δυο
πολύ καλά παιδιά, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ.

ΟΥΤΕ ΤΟ ELLAK.GR ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ
ΤΟΥ HELLUG.

Πρέπει όμως και οι δυο μεριές να αντιληφθούν οτι αν δεν ξεκινήσει
καλόπιστη συνεργασία από ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ, δε θα καταφέρουμε τίποτα, και
όσα χτίσαμε με κόπο και ιδρώτα, θα πάνε στράφι.

Αυτά είχα να πω και συγνώμη αν κάποιος εθίγει

Κώστας Μπουκουβάλας