Πλανήτης Ταμπακέρα

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Tue Mar 20 08:28:55 EET 2007

Panagiotis Kranidiotis wrote:
> Κύριε Ξενιτέλη,
>
> Νομίζω ότι το mail που στείλατε είναι ένα δείγμα του σεβασμού και της
> εκτίμησης που τρέφεται προς τον σύλλογο.

Στο προηγούμενο e-mail μου, έγραφα "μη μαλώνετε", εννοώντας πως αν ΕΓΩ,
ανοίξω το στόμα μου και πω αυτά που ξέρω, θα τιναχθεί ΟΛΟΚΛΗΡΗ η
κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ στον αέρα. Είτε αυτά αφορούν το - λυμένο πλέον -
πρόβλημα της έδρας, είτε τον Πλανήτη, είτε οτιδήποτε. Λοιπόν και τέρμα,

για να μη γίνει αυτό,

και εσύ Σίμο και εσύ Παναγιώτη, που σας σέβομαι και τους δυο καθώς και
το έργο σας και την ηλικία σας, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ γιατί κάποιος που ξέρω καλά,
γελάει με αυτή όλη την παράσταση.

Μεχρι εδώ και μη παρέκει, δε θα παίξει ο σύλλογος και η κοινότητα το
έργο του καθε πικραμένου που βγάζει την εκτόνωση του στο σύλλογο. Αρκετά
βοηθήσαμε - αφελώς - μέχρι τώρα σε αυτή τη κατάσταση.

Για να τελειώνουμε. ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ. Την έγραψα πολύ καιρό
πριν τα Χριστούγεννα, εκτελούσα εντολές του Δ.Σ. και δεν ήταν προσωπική
μου επιδιώξη αλλά το κλίμα που μας περιγράφηκε οδήγησε σε ορισμένες
αποφάσεις που έπρεπε να υλοποιηθούν. Παρ' όλα αυτά το τελικό draft
πέρασε από 40 κύματα μέχρι να βγει. Στην τελική του μορφή καθώς και την
αποστολή του με τον τρόπο που έγινε δεν με εκφράζει πλέον, καθώς ούτε
μέλος του Δ.Σ. είμαι, ούτε είχα δύναμη - όπως άλλοι - να επηρεάσω
καταστάσεις και πράγματα.

Τέλος, η κακεντρέχεια, δεν είναι ιδιότητα τόσο των ανθρώπων που
βρίσκονται εκτός HELLUG και παρουσιάζουν ένα παράπονο, όσο αυτών που
είναι ΜΕΣΑ και δρομολογούν καταστάσεις αφήνοντας τες αργότερα στη μοίρα
τους. *Είτε είναι, είτε δεν είναι στο Δ.Σ.* Στο τέλος αυτοί που ρίχνουν
το κουπί, βρίσκονται και μπλεγμένοι.

Σταματήστε λοιπόν, γιατί αρκετά διασκέδασε μαζί μας ο κύριος αυτός.

Κώστας