Πλανήτης Ταμπακέρα

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Mon Mar 19 23:39:59 EET 2007

Κύριε Ξενιτέλη,

Νομίζω ότι το mail που στείλατε είναι ένα δείγμα του σεβασμού και της
εκτίμησης που τρέφεται προς τον σύλλογο. Δυστυχώς για εσάς εσείς ήσασταν
ο φιλοξενούμενος και οφείλατε κάποιον ελάχιστο σεβασμό. Παρατηρώ ότι
ακόμα και τώρα αντιδράτε με μια αλαζονεία διαμετρικά αντίθετη με το
προφίλ που προσπαθείτε (ανεπιτυχώς κατά την γνώμη μου) να παρουσιάσετε.
Δεν έχω καμία διάθεση να συμμετέχω σε κάποια διαμάχη μαζί σας. Ο χρόνος
στις μέρες μας είναι πολύτιμος και προτιμώ να τον αναλώνω σε διαδικασίες
σύνθεσης παρά διάσπασης. Παρόλα αυτά απορώ γιατί βάλατε το έργο σας κάτω
από το domain ενός συλλόγου και δη του συγκεκριμένου. Εντάξει ο
συγκεκριμένος πλανήτης έργο σας ήταν και είναι αλλά αυτό δεν σας δίνει
το δικαίωμα να αγνοείτε τους πάντες και κυρίως αυτούς που σας προσφέρουν
χωρίς αντάλλαγμα και ενοχλήσεις την φιλοξενία τους. Κυρίως δεν μπορείτε
να τους εκθέτετε σε νομικό επίπεδο.
Τελικά αν επιθυμείτε να έχετε όλη αυτή την συμπεριφορά δημιουργήστε το
planet.simos.info και εκεί κάντε ότι θέλετε.
Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω. Κινούνται στο πλαίσιο της κακεντρέχιας στο
οποίο κινήθηκε και η επιστολή του κ. Γλέζου. Σας επαναλαμβάνω ότι ο
Hellug είναι ένα συλλογικό όργανο εκλεγμένο από τα μέλη του και κατά
συνέπεια αντιπροσωπευτικό.  Αυτό σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζει τα
θέματα με προσωπικούς συναισθηματισμούς όπως επίσης και ότι κάθε χρόνο
τα μέλη του ΔΣ πιθανόν να είναι διαφορετικά από τα προηγούμενα.

Θα σας παρακαλούσα αν πραγματικά έχετε διάθεση για μια εποικοδομητική
δημόσια συζήτηση  να ακολουθήσετε κάποιους στοιχειώδους κανόνες σεβασμού
προς τους συνομιλητές σας καθώς και γενικότερα στα μέλη αυτού του
συλλόγου.