HELLUG-YPEROXO!!!

Dimitris dimitrisbs at gmail.com
Sun Mar 18 23:50:38 EET 2007

Καταρχάς  Γιάννη

Επειδή Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα τι πρέπει να είναι ένα μέλος του hellug
αυτό που δεν κατάλαβες είναι ότι το θέμα τράβηξε από μια σειρά από
παρεξηγήσεις .

Ο σκοπός μου είναι να  Διαμαρτυρηθώ έντονα για το πρόβλημα την αλλαγής της
συνδρομής  και τη μην ενημέρωση των μελών και κύριος των νέων μελών από την
ιστοσελίδα του hellug η maillist

To Λάθος μου από την μεριά μου και ζήτησα γνώμη για αυτό είναι ότι αντέδρασα
πολύ έντονα γιατί ένιωσα αδικημένος.  μετά από μεγάλη συζήτηση στο mail list
μου εξήγησαν τα παιδιά ότι ήταν πρόβλημα  μη ανανέωσης στης σελίδας και όχι
κάποιας απατής και με προκάλεσαν ευγενέστερα να έρθω στο σύλλογο να των
γνωρίσω και να μιλήσω μαζί τους . και φυσικά αν είναι να δώσω χρήματα για το
σκοπός τους είναι άλλο θέμα που αφορά εμένα

Τώρα αν πιστεύεις εσύ η και  κάποιος άλλο αν πρέπει η όχι να είμαι μέλος στο
hellug  είναι γνώμη σου και καλό είναι να την κρατά για την πάρτη σου . και
αυτό το θέμα αφορά μονό το σύλλογο τοy hellug το αν με δεχτεί η όχι

Επίσης το θέμα έχει λυθεί και όπια Διδότε αναφορά τους  του τύπου ίσος
πρέπει , να κάνουμε . και άλλες τέτοιες προτάσεις που αφορά μέλει  δεν
πρέπει να δημοσιεύονται στης λίστες του Hellug  αλλά αν επιθυμείς να πεις
κατι να το στείλεις στο σύλλογο με κοινοποίηση σε μένα και να λυθεί το
πρόβλημα με κουβέντα  από μένα . εσένα και το σύλλογο

Τώρα αν ο κάποιος  πιστεύει ότι είμαι ταραχοποιό στοιχειό και ότι δεν πρέπει
να είμαι μέλος  στο hellug καλυτέρα να μην με δεχτεί  , αυτό είναι καλύτερο
για μένα - εσένα και όποιον άλλο έχει την ιδία γνώμη . Εξάλλου η αγάπη μου
για το Linux και η προσφορά μου θα είναι ιδία αν είμαι η δεν είμαι στο
σύλλογο

Θα Ήθελα να τονίσω ότι αυτό το κείμενο δεν είναι απειλή - εκβιασμός η τίποτα
άλλο από προσωπική γνώμη μου και θα ήθελα αν κάποιος έχει κάποια απορία
σχετικά με το κείμενο παρακαλώ να στείλει e-mail προσωπικά σε μένα γιατί
έχει παρατραβήξει το θέμα και έχει γίνει μαϊντανός στης maillist του hellug.

Θα Επιθυμούσα να μην ξαναδώ e-mail για το θέμα αυτό