Ενημέρωση Planet.Hellug.gr

nikos roussos nikos at hellug.gr
Sun Mar 18 13:53:01 EET 2007

On Sat, 17 Mar 2007 09:59:28 +0200
"Panayotis Vryonis" <vrypan at gmail.com> wrote:
> Επί της ουσίας, αν κατάλαβα καλά, η σκέψη είναι το planet.hellug.gr να
> γίνει πιο focussed σε τεχνικά θέματα και θέματα που έχουν σχέση με το
> OSS. Νομίζω (και επαναλαμβάνω ότι δεν έχω κανένα δικαίωμα να εμπλακώ
> σε αυτό με δεδομένη την πολύχρονη απουσία μου) ότι μία τέτοια
> αντιμετώπιση πάει το OSS εκεί που ήταν το 1998, όταν ιδρύσαμε τον
> σύλλογο, ένα αντικείμενο μόνο για τους πολύ "ειδικούς". Το OSS
> κατάφερε με πολύ κόπο να ξεφύγει από αυτό το στάδιο και να αποτελεί
> πολιτική άποψη και φιλοσοφία.

συμφωνώ πως το planet δεν πρέπει να απευθύνεται μόνο σε ειδικούς. και
δεν πιστέυω πως θα γίνει κάτι τέτοιο. το planet απευθύνεται σε όλους
όσους ενδιαφέρονται για posts σχετικά με foss (και προφανώς τέτοια
posts δεν είναι μόνο τεχνικά)

ΥΓ. για τα θέματα που τέθηκαν απ' τον δημήτρη γλέζο δεν θα πω κάτι
επιπλέον. με κάλυψε πλήρως ο παναγιώτης.

--
nikos roussos
(μέλος της διαχειριστικής ομάδας του http://planet.hellug.gr/)