Planet.Hellug.gr

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Sat Mar 17 14:52:23 EET 2007

OK, seira moy.

Na ksekatharisw oti egw eimai asxetos me to olo thema
mia poy den exw blog, den hmoyn/eimai se kanenan planhth
(ektos apo ton planhth Gh :-), kai den exw parakoloythhsei
ti ginetai.

Wstoso (pisteyw) eimai mallon sxetikos me to Linux,
to Open Source, thn koinothta (h tis koinothtes)
kai elafra kai me to syllogo Hellug.  Opote tha pw
merika genika.

Arxizontas apo to prosfato mail toy Thanoy: "Koinothta
einai o Syllogos Hellug".  Profanws, alla den einai h monh.
Kai de nomizw oti o Dhmhtrhs "yponooyse" thn yparksh
allhs koinothtas: to thewroyse profanes.
Yparxei h koinothta toy EL/LAK (ws ennoia) -- dhladh
kosmos poy asxoleitai me programmata el/lak.
Aytoi mporei na einai h na mhn einai melh toy Hellug.
Mporei na exoyn organwthei se alles omades/syllogoys/groupakia/...
Xwris pollh skepsh, mporw na anaferw toylaxiston
4-5 tetoies "omades" (koinothtes) atomwn me endiaferon gia EL/LAK.
Egw katalaba oti oloys aytoys thewroyse ws "koinothta" o Dhmhtrhs.

An katalaba kala, mia aitia htan h parekshghsh peri ths ektashs
kai toy roloy toy planhth.  O Hellug prosefere genaiwdwra
resources gia thn ylopoihsh kai hosting toy planhth,
poy esthse o Simos. [parenthesh: ayto toy dinei to dikaiwma
na zhtaei na mpainei "hosted by hellug" h kati tetoio --
oxi omws "copyright", mhn trellathoyme].

Twra, an opws poly eystoxa anefere sto telos toy mail toy
o Panagiwths (B.), milame gia dyo diaforetika pragmata:
(a) "planhth anthrwpwn sxetizomenwn me OpenSource"
kai (b) "planhth sxetika me Linux kai OpenSource",
kai einai idea toy Syllogoy na parexei resources
gia ylopoihsh toy enos, enw idea toy Simoy (h opoiodhpote alloy)
na synthrei ton allo, egw proswpika den to briskw kako.

Mporoyn na yparxoyn perissoteroi apo enan planhtes.
Arkei na ksekatharizetai ti einai o kathenas.
Mporei o Hellug, ws syllogos, na thelei na exei
to planet.hellug.gr ws "planhths melwn hellug"
(poy pisteyw tha'tan kai to kalytero, wste na mhn yparxoyn
parekshghseis kai gia to onoma).

Ayta (kai polla einai),
einai ki h giorth moy shmera
kai arxizei to patry ths korhs moy se ligo... :-)

Kala na pernate!
--
-- zvr --